HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2006.11.25. 22:05 marisomm

Történet, amit érdemes elolvasni!

Karácsony előtti utolsó napon a szupermarketbe siettem megvenni a maradék
ajándékokat, amiket korábban nem tudtam.
Amikor megláttam a sok embert, panaszkodni kezdtem magamnak: " Egy
örökkévalóságig fogok itt rostokolni és még annyi más helyre kellene mennem"
A Karácsony kezd egyre idegesitőbbé válni minden egyes évvel. Mennyire szeretnék csak lefeküdni és átaludni az egészet!
Végül át tudtam magam fúrni a játékosztályra és el is kezdtem átkozni az árakat, azon tűnődve hogy a gyerekek tényleg játszani is fognak
ezekkel a drága játékokkal? Amíg nézelődtem a játékosztályon, észrevettem
egy
kisfiút aki olyan öt éves forma lehetett, egy babát szorítva a mellkasához.

Csak a haját simogatta a babának és olyan szomorúan nézett. Aztán a kisfiú odafordult a mellette álló idős hölgyhöz:
"Nagyi, biztos vagy benne, hogy nincs elég pénzem hogy megvegyem ezt a babát?" Az idős hölgy ezt felelte: " Tudod te is: nincs elég pénzed
hogy
megvedd ezt a babát, kedveském"
Aztán megkérte a fiút, hogy várjon itt pár percet, amíg elmegy szétnézni.
Hamar el is ment. A kisfiúnak még mindig a kezében volt a baba. Végül, elindultam felé, és megkérdeztem tőle, kinek szeretné adni ezt a
babát?
"Ezt a babát szerette a húgom leginkább és ezt akarta a legjobban most Karácsonyra. Nagyon biztos volt benne hogy a Télapó elhozza neki."
Azt válaszoltam hogy talán a Télapó tényleg el is viszi neki, de a kisfiú
sajnálkozva válaszolt.
"Nem, Télapó nem viheti oda neki ahol most ő van. Oda kell ahhoz adnom
anyukámnak, és így ő odaadhatja a húgocskámnak amikor odamegy. " A szemei olyan szomorúak voltak amíg ezt mondta.
"A húgom Istenhez ment, hogy vele legyen.
Apa az mondja hogy Anya is el fog menni Istenhez hamarosan,
úgyhogy azt gondoltam, el tudná így vinni a húgomhoz."
Ezután mutatott egy nagyon kedves kis fotót magáról, amelyen éppen nevetett. Aztán azt mondta nekem: "És meg azt is akarom, hogy Anya elvigye
neki ezt
a képet is, így soha nem fog engem elfelejteni. Szeretem anyukámat és
azt
kívánom
bárcsak ne kellene elhagynia engem, de apa azt mondja hogy el kell mennie, hogy a húgommal legyen." Aztán ismét a babára nézett a
szomorú
szemeivel, nagyon csendesen. Gyorsan a
pénztárcámhoz nyúltam, és kivettem belőle pár papírpénzt és
megkérdeztem a
fiút:
"Mi lenne ha megszámolnánk a pénzed, hátha mégis lenne elég?" Oké - mondta. "Remélem van elég." Én hozzáadtam némi pénzt a fiúéhoz,
anélkül hogy látta volna, majd elkezdtük a számolást.
Elég pénz volt a babára, még egy kicsivel több is.
A fiú ezt mondta: "Köszönöm Istenem, hogy adtál elég pénzt." Aztán rám nézett és hozzátette: "Megkértem tegnap Istent mielőtt
lefeküdtem
aludni, hogy segítsen, legyen elég pénzem, hogy megvehessem ezt a babát,
így anyukám neki tudná adni a húgomnak. Meghallgatott! Még
szerettem
volna
annyi pénzt is, hogy vehessek egy szál fehér rózsát anyukámnak, de azért
azt már nem mertem kérni Istentől. De ő mégis adott nekem eleget, hogy
megvehessem a babát és a fehér rózsát. Tudod, anyukám szereti a fehér
rózsát."
Pár perc múlva az idős hölgy visszajött, majd távoztak.
Teljesen más hangulatban fejeztem be a bevásárlást, mint ahogy elkezdtem.
Sehogysem tudtam kiverni a kisfiút a fejemből.
Aztán eszembe jutott egy helyi újságcikk két nappal ezelőttről, amelyik
említett egy részeg embert, aki ütközött egy másik kocsival, amelyben egy
fiatal nő és egy kislány volt. A kislány azonnal meghalt, az anya kritikus
állapotban van.
A családnak el kellett határoznia, hogy kikapcsolják-e az életfunkciók fenntartását szolgáló gépet, mert a fiatal hölgy soha sem tudna felkelni a

kómából, amibe esett.

Ez a család lenne a kisfiú családja?

Két nap múlva hogy találkoztam a kisfiúval, megakadt a szemem egy újságcikken, amely arról tudósított, hogy a fiatal asszony elhunyt.

Nem tudtam megállni, hogy ne vegyek egy csokor fehér rózsát, majd a ravatalozóba mentem, ahol a fiatalasszony volt, hogy búcsút vehessenek
tőle barátok, ismerősök.
Ott feküdt, a koporsóban, egy csokor fehér rózsát tartva a kezében a fotóval,
a baba a mellkasára volt helyezve.

Sírva hagytam el a helyet, úgy érezve hogy az életem örökre
megváltozott.
Azt a szeretetet amit ez a kisfiú érzett az anyukája és a húga iránt
- a
mai napig nehéz elképzelnem.

Viszont a másodperc törtrésze alatt mindezt egy részeg ember elvette tőle.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr926203602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Ocean 2006.11.25. 22:22:00

Gyönyörű ez a történet! Szép éjt Neked!:-)

margit2 2006.11.25. 22:23:42

Nagyon megható! De bevallom, hogy én már ezt a történetet megkaptam e-mail-ben valakitől régebben.

p.zsizsu 2006.11.25. 22:36:23

Szia Mariska! Az embernek elszorul a szíve, ha ilyet olvas. Szép napot holnapra és szép jó éjt!

marisom 2006.11.25. 22:50:59

Neked is szép álmokat Blue!

marisom 2006.11.25. 22:51:40

Szia Margit!Én is ma kaptam.

marisom 2006.11.25. 22:52:40

Szia Zsizsu! Jó éjszakát, további kellemes hétvégét!

Krisszta 2006.11.25. 22:53:56

Megelőztél! Nagyon megható ez a történet! Szép álmokat!

Ircsike 2006.11.26. 05:25:50

Talan ez a harmadik alkalom, hogy olvasom ezt a konnyfakaszto tortenetet, de meg mindig konnyes lesz a szemem olvasas kozben! Vidam szep napot Neked!:)
süti beállítások módosítása