HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2006.11.26. 21:42 marisomm

Egy szomorú, de biztató történet
Nagyon jó ismerősöm családjában történt, sikeres beavatkozás eredményeként, orvosi segítséggel ikreket vártak. A babavárás örömét komplikáció zavarta meg. Elhalt az ikerpárból az egyik baba a másik koraszülött lett és agykárosodást szenvedett és a baloldala részlegesen lebénult.
Ma este a napló extra foglalkozott az őssejtterápiával , és elhangzott a Kínaiak foglalkoznak ezzel a módszerrel, és többek között mutatták ezt a kislányt is. Már fel tud ülni és már nagyon sokat javult a kezeléseknek a hatására. Itthon állítólag már nem volt segítség, édesanyja hallott erről a módszerről, kijutottak Kínába és a kezelések hatására jelentős javulás történt. Volt más is, akit bemutattak és Ők is csak jót, tudtak mondani, náluk is állapot javulás történt.
Kínába nagyon sokba kerül a kezelés, most itt jártak Kínából, és keresik a helyet, ahol az európai központot felépíthetnék. Jó lenne, ha sikerülne idekerülniük, sok beteg magyar emberen tudnának segíteni, mert sajnos sok embernek nem adatik meg a kinti gyógykezelés, ha jól emlékszem 100- ból 85 a gyógyulási arány.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr876203597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2006.11.26. 21:52:29

Vendégeim voltak,így nem láttam a Naplót.Hallottam már errőt a dologról.Egy kis csoda ránk is ránk férne.:-(

Blue Ocean 2006.11.26. 21:55:29

Az nagyon szép arány! Aludj jót!

marisom 2006.11.26. 21:56:57

Andikám már válaszoltam is.Nagyon örülnék annak a csodának én is, hátha valósággá válik, bizzunk benne.

p.zsizsu 2006.11.26. 22:31:38

Szia Mariska! Én is nagyon bízom ebben a csodában, mert nekem az unokatestvérem ül 18 éves kora óta tolószékben, nyaktól lefelé béna. Csak azt nem tudom hogy tudná kifizetni a család. Reménykedem nagyon.

marisom 2006.11.26. 22:36:39

Hát igen a pénz amit emlegetnek az nagyon sok.
süti beállítások módosítása