HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2006.11.26. 14:33 marisomm

Gyerekszáj
Ha tehetjük, és az időnk engedi, ahogy illik szépen terített asztalnál, reggelizünk. A család apraja, nagyja körbe üli az asztalt, és jóízűen beszélgetve, reggelizünk. Főleg hétvégén lehetséges, mert hétközbe mindenki szalad a dolgára.
Ma az első szülött unokám, aki már januárba ötéves lesz nagyon elemébe volt. Nagyfiú lévén mondta a magáét, próbáltuk Őt egy kicsit lecsendesíteni, de sehogy sem akart szót fogadni. Anyukája fegyelmezte, de nem igazán vette az adást. Mondogattam én is Neki szépen csendben, de csak nem akarta abbahagyni, és próbált nálunknál nagyobb dolgokat mondani, Ő minket akart nevelni a maga drága kis módján.
Egyszer csak közli velem nagymama, téged a rendőrök fognak bezárni. Meg is lepődtem alaposan, és csak annyit mondtam, nagyon szomorú lenne.
Ő, mint aki nagyon érdekes dolgot mondott még egyszer megismételte.
Kérdeztem Tőle, és nem hiányoznék? Ő, nagyon nagyot akart mondani és közölte, nem.
Meg sem tudtam szólalni, mikor ránéztem és látom, lekonyuló szájjal és könnyel a szemébe, kezdte mondani, de nagymama nagyon hiányoznál.
Mondanom se kell könnyet csalt az én szemem be is, de aki az asztalnál ült mindenki könnyezett.
Azt a Drága megrémült kis arcot nem lehet elfelejteni, ahogy Ő rájött mit is mondott és mi is a jelentősége.
Ezek után már nem kellett többet fegyelmezni, már Ő magától is tudta, hogyan is viselkedjen.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr426203599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2006.11.26. 17:13:34

Szia Maris! Van egy iwiw meghívóm.Kéred?

marisom 2006.11.26. 18:08:54

Szia Andi! Küldtem privit.puszi.

Ircsike 2006.11.26. 18:33:27

Milyen aranyos es meghato az oszinte gyermeki gondolkodas. Ugye azok az erzelmek...... nem lehet titkolni...... Gyonyoru estet Neked!:)
süti beállítások módosítása