HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2006.12.08. 06:39 marisomm

Szép jó reggelt !

Mitől beteg a gépem az ki is derült még este, jó ha van egy ügyes ember a háznál és már van is gép.A nagy javítás még várat magára, mert venni kell egy vadi új alkatrészt, de most működik a kis drága.HÁLA A VEJEMNEK a kitartásának, hozzáértésének és segítőkészségének,Na most jól megdícsértem, meg is érdemli, csak el ne bízza magát.Na de hiába mindez, ha én nem végzek gyűjtőgető életmódot és nincs véletlenül raktáron egy jól működő alkatrész.A bánatom az a sok nem mentett adat amit úgyancsak nehéz lesz pótolni és beszerezni.Lényeg megvan, működik a gép és van net, van blog vagytok Ti.

Szép napot mára, nekem ha lehet akkor szebbet,jobbat mint tegnap volt.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr816203519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2006.12.08. 08:28:27

Szia Maris! Örülök, hogy jó a géped! Gratulálok az ügyes vejedhez! (Mondd meg neki, had örüljön!) Nagyon szép napot kívánok Neked a mai napra! :-)

Krisszta 2006.12.08. 08:33:05

Szép reggelt! Látom sikerült!:-)
süti beállítások módosítása