HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2006.12.09. 20:27 marisomm

Gyors összegzés a mai napról sikerülhetett volna jobban is.Reggel hétre mentem egy kis szépítkezésre, egy gyors bevásárlás, reggeli és irány a posta annyian voltak mintha meghívót kaptak volna,hogy jöjjenek oda, mindenki ott tolongott, itt legalább jól helyezkedtem, gyorsan végeztem, irány a redőnyhöz gúrtnit venni, nem volt,kész automata sem volt, új csap telep volt igényünk szerint,meg is vettük, benzinkút, annyian voltak inkább nem kértünk belőle,számítástechnika megvettük ami kellett, jótálást ha érvényesítjük az lesz a tartalék, haza, gyors ebéd, tejszínes burgonya, amig sül csaptelek szerel, rájöttünk az eladó mire átadta addigra egész más lett belőle irány vissza cserére, csere ami balos ott jobbos de az nem volt választottunk másikat irány haza, ebéd kész a,szemünk már kopog befaljuk és most csaptelek, nagyon klassz,  kész a szerelés  és kiderül csak a tús  akkor működik ha fogjuk, leszerelés irány vissza , de mire odaérünk zárva este ötig van nyitvatartás, vagy csak volt, haza pakolás szauna,melegvízbe tunyulás, hogy minden hülyeséget ami történt felejtsük el.Most legalább békesség van bennünk, reggel megyek vissza cserélni, na ennyi volt a mai nap, amit nem is így terveztünk, hogy ne legyek dűhös, nem leszek, nálunk nem lehet csak úgy venni valamit, mert valami baja van az biztos. Itt most már csak lejárt készítmények és hibás termékek vannak és még ezekért fizetünk is, nem is keveset és ehhez még vágjunk jó képet finoman mondva. Ennek ellenére legyen szép esténk!Most jön a tánc!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr616203516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klikk 2006.12.09. 21:20:30

Ennyit menni! Milyen tánc? :-)

margit2 2006.12.09. 23:24:03

Szia Maris! Én végignéztem a táncot az RTL-en. Mit szólsz a bentmaradó 3 párhoz? Erre számítottál?

margit2 2006.12.09. 23:59:11

Talán már el is aludtál? Jó éjt, álmodj szépeket! :-)

Ircsike 2006.12.10. 08:05:26

Meseszep vasarnapot, Boldog keszulodest!:)

margit2 2006.12.10. 09:13:44

Szia Maris! Kellemes vasárnapot kívánok Nektek! :-)

ametiszt 2006.12.10. 16:31:03

jujujjj...nekem holnap kell csak úgy venni valamit...félek,nem lesz egyszerűűűűű...jujujjjj... szép estét!
süti beállítások módosítása