HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.01.19. 16:11 marisomm

Rohannak a felhők az égen, néha látszik a kék ég, más felé, ha nézek sötét fellegek, tornyosulnak, mondhatnánk azt is nagy az égi cirkusz, vidám és komor.
Üllők a napaliba és milyen érdekes, ha kinézek a kertre, a nyugati tuják teljesen megbarnultak, mintha tél lenne, pedig se hó, se tél, mégis azt érzik, hogy tél van, mert csak télre barnulnak meg, és mindig onnan tudom, hogy itt a tavasz, mert akkor zöld színüket veszik fel. A természet azért nem tagadja meg önmagát.
A kutyukám a drága az is olyan nagy bundát nővesztett, ő biztos tudja, hogy azért a kutyu nem ette még meg a telet, remélem nem is, fogja egy hamar.
Most néztem a 15 napos Accu Weather-t és már, mond mínuszokat jövő hétre, azért ők jól el szokták találni.
Csak azért sopánkodok annyit, mert féltem a növényeimet, és ez most napok óta foglalkoztat, milyen is lesz az idő.
De mos hurrá már hétvége, és ezt nagyon szeretem, és élvezem is úgy igazából. Most pedig megyek és sütök valami nagyon finomat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr966203273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása