HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.01.19. 06:23 marisomm

Volt vihar vagy nem volt, szerencsére nem tudom, jó mélyen aludtam, hírek szerint volt, mindenesetre most esik az eső és közel 10 fok, van. Kész őrület ez az időjárás.
Na semmi sem számít, ma péntek és hétvége jön, ez jó, lehetne egy héten legalább háromszor hétvége, velem együtt biztos sokan nagyon értékelnék. Jó kis lazításokkal, habár én e héten sem szakadtam meg a házimunkába, de végül is magamnak osztom be, nem vagyok elmaradva semmivel, mert nem is lehet, hisz mindig ugyanaz ismétlődik és rutinból minden gyorsan, elkészül, ami nem azt meg csak sajátmagunkon kérhetjük számon. Mindenesetre, most azért még elmegyek dolgozni, remélem azért járhatók az utak, egész belejöttem a gyaloglásba nagyon jól esik.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr956203275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisszta 2007.01.19. 07:08:37

A szél még most is fúúúúúj.:-( Pusssz

Böbsi 2007.01.19. 10:33:54

Jó munkát!! Kellemes hétvégét!!
süti beállítások módosítása