HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.02.04. 14:08 marisomm

Sziasztok!
Kellemes, szép vasárnap délutánt mindenkinek!
VÉGRE itt vagyok!

Péntek reggel felébredtem, a szokásos kávé után első a net.. és nincs net..
Indítom, teszem, veszem és sehol semmi, sík ideg lettem.. mondanom sem kell.
Pipától nem látva mentem dolgozni, majd később telefon haza, na net már volt, csak nálunk nem..
Péntek éjszakába nyúló próbálkozás, sehol semmi, tegnap szervizzel egyeztetés, legkésőbb kedden jönnek.
Este névnapoztunk kicsi lányunkkal, email-t olvasgattam, amikor hazaértünk, majd alvás, hiányzott az esti olvasgatás.. irogatás.. szomszédolás..
Ma jött a legkedvesebb keresztfiam, és íme itt vagyok, ez a technika ördöge, pedig a vejem is megpróbált mindent, csak egy mozzanat hiányzott a láncszemből..
Szerencsére meg lett ez a mozzanat.. hozzám nőtt, nekem nem nyűg, hiányzott, nagyon..

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr76203202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluerose 2007.02.04. 15:31:08

Végre valaki be meri vallani, hogy ha nincs net, hiányzik. Én is így vagyok vele. Attól még jut idő minden másra is. Szép délutánt!

margit2 2007.02.04. 15:42:14

Szia Maris! Bizony már én is így vagyok ezzel, mert volt mostanában a sok szélvihar miatt egy-két órás net kimaradás többször is... Nekem is hiányzott. Pont akkor szerettem volna netezni, amikor nem lehetett! Nagyon örülök, hogy jelentkezel, már attól féltem, hogy Te is lebetegedtél. Még a lányodat is megkérdeztem ma reggel, mert már biztosra vettem, hogy beteg lehetsz... DE szerencsére NEM! :-) Szép vasárnap délután, estét Neked! :-) Sajnos az én nagy fiam mára belázasodott...

Blue Ocean 2007.02.04. 16:22:22

Nekem is hiányzik ha nincs..... Persze hogy jut idő másra is!! Puszillak!

marisom 2007.02.04. 22:13:48

Bluerose nincs is ezen mit tagadni, igen én fel is vállalom, hiányzott a net.. Szeretek bóklászni, szomszédolni, sok érdekes dolgot olvasgatni..

marisom 2007.02.04. 22:16:16

Margitka köszönöm az aggódást, már Krisszta jelezte, aztán meg lett is net. Beültem ide, fánk meg jól megkelt közbe, na kapkodtam is, jól elszomszédoltam az időt.

marisom 2007.02.04. 22:17:33

Blue természetes, hogy mindenre jut idő.
süti beállítások módosítása