HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.02.07. 06:25 marisomm

Tulajdonképpen hálás vagyok...
A feleségemért (barátomért/férjemért, barátnomért), aki panaszkodik a vacsorára, mert így az estét velem tölti itthon, és nem valaki mással.

A lányomért/fiamért, aki azért panaszkodik, hogy mosogatnia kell, mert ez azt jelenti, hogy itthon van és nem az utcán, kóborol.

Az adókért, amelyeket ki kell, fizessek, mert azt jelenti, hogy alkalmazott vagyok, van munkahelyem.

A takarításért egy buli után, mert azt jelenti, hogy barátaimmal tölthettem egy estét.

A ruhákért, amelyek egy kicsit szukek, mert van elég ennivalóm.

Az árnyékomért, mert kint lehetek a napfényben.

Hogy nyírhatom a füvet, pucolhatom az ablakot, javíthatom a csatornát, mert azt jelenti, hogy van házam.

A parkoló helyért a parkoló legmesszibb pontján, mert ez azt jelenti, hogy tudok járni és még autóm is van.

A nagy futés számláért, mert ez azt jelenti, hogy melegben voltam.

Hogy a templomban mögöttem ülo hölgy hamisan énekel, mert azt jelenti, hogy hallok.

A mosni- meg vasalnivalóért, mert azt jelenti, hogy van ruhám.

Az esti fáradtságért és izomlázért, mert azt jelenti, hogy tudtam keményen dolgozni.

Hogy meghallom hajnalban az óra csengetését, mert azt jelenti, hogy élek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr276203183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása