HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.02.25. 14:20 marisomm

Kellemes vasárnap délutánt!

Valahogy nem volt időm netezni, vendégek voltak tegnap, itt aludt a pici lányunk, meg-meg és meg.. minden összejött.. mostantól semmi munka , igaz át kellene olvasnom, na nemcsak olvasnom kb150 oldalt holnapra, totál illene tudnom, na nem is mondom.. az majd csak ezután jön.
Tegnap mindenesetre sok mindent sütöttem, kellemes napom volt nagyon gyorsan elment, ma pedig igyekszem feltöltődni a jövő hétre, mert nagyon nehéz hetem lesz, olyan igazi nehéz, most csak nagy sóhajokba tudok beszélni róla, remélem egy hét múlva már, könnyebb leszek és vidámabb..
Most a fejemet a homokba dugom, és nem gondolok a jövő hétre, megyek, egy kicsit körbe olvasok.. szomszédolok..

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr756203100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Böbsi 2007.02.25. 14:28:25

A jővő héthez kitartás, a mai délutánra kellemes kikapcsolódást, jó pihenést!

margit2 2007.02.25. 15:14:57

Szia Maris! Ma csak pihenj már, és akkor a jövő hét is frissebben indul! Kellemes délutánt! :-)
süti beállítások módosítása