HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.03.08. 06:09 marisomm

Jó reggelt!

Kellemes, 9 fok van kint, igazi tavaszi a reggel, kicsit borús, de tavasz.
Tegnap délután nagyot kertészkedtem, hu nagyon jól esett, a kert valami csodás dolog, kikapcsol, lazít, elfáraszt, sok örömet ad és munkát, elégedetté tesz, sikerélményt nyújt és nem utolsó szempont, hogy nagy összejövetelek helye, egy kis grill, bogrács, szalonnasütés nyam.. és néha nyűgössé tesz, hogyha nem akarok kimenni, de muszáj.. jó hogy van.
Sikerült kellemesen elfáradni és bizony jó korán el is mentem aludni, ami nagyon jól esett, rendesen bevettem a szundit..
Mától megint későn jövök, na de sebaj, fel vagyok töltődve.. majd leengedek egy hosszú nap után.
Ma szebb lesz a tegnapnál?.. hm..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr486203056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása