HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.03.24. 14:39 marisomm

Bolondos szeszélyes az idő,rengeteg eső, és iszonyatos szélvihar, tegnap éjszaka szörnyű szélvihar borzolta az idegeimet, amúgy is, egy nehéz hét után nagyon fáradtan értem haza, fáradt és álmos voltam, fel is adtam este gyorsan, de olyan erős volt a szél és pont onnan fújt amit ritkán szoktunk megérezni, iszonyatos volt, úgy éreztem, mindjárt benyomja az ablakot.. még a kutyusom sem akart kint aludni..

Viszont frissen ébredtem és már egy csomó mindent megcsináltam, este köszönteni megyünk.
Talán már holnap jobb idő lesz.
A kert gyönyörű, szép virágok mindenfelé, és szépen sorol a borsom.
Most már lógatom a lábam és élvezem az édes semmittevést, nem akarok most már semmibe, sem belekezdeni nem akarok, fáradtan menni köszönteni.

Kellemes hétvégét Mindenkinek, este, ha megjöttem, körbeolvasok, azt hiszem most egy kicsit alcsikázok, kezd a szemem leragadni.
Ez az én virágom, most nyílnak sorba.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr896202995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klikk 2007.03.24. 15:15:27

Az én borsóm még mindig alszik. :-( Nagyon szép virágod van!
süti beállítások módosítása