HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.03.28. 06:36 marisomm

Sikerült tegnap végére járnom a rosszul kiküldött földterhelési adómnak,év utolsó napjában adták át a csatornát és nem akartunk már neki kezdeni, gondoltuk majd tavasszal, ez végül is a mi magán ügyünk,de a hivatal úgy gondolta ezért kiveti ránk az éves adót, ami kb. 60eFt, két délutánomba került mire a végére jártam a valós összegnek, mutogatnak egymásra, közölték velem nem gond én vagyok az ezer valahányadik.. jó modoromat vettem elő és sajnálkoztam, hogy valaki figyelmetlensége miatt ennyi munkájuk van.. megdolgoztam a pénzemért spóroltam több mint 50eFt-ot..

Ma megint ügyintézek, földhivatal.. na ez is több óra lesz, ott mindig nagy a sor, értünk dolgoznak.. engem nem zavar csak ne lenne annyi barát és barátnő.. és piszmogás.. kicsit azért megértem őket.. hiszen én is munkát adok, biztos utálni fognak engemet is..

Kicsit felhős az ég, na nem kellene eső a héten, füvet is kell nyírni, kell még veteményeznem is, készül egy sziklakert is, most már nem lehet annyira lazára venni a napokat, van mit kapirgálni, muskátlik már virágoznak a fóliába., ma beültetem őket a tartóba, csak még megyek egy kicsit dolgozni..

Kellemes, esőmentes szép napot!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr376202979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Málna 2007.03.28. 06:49:44

kicsit meglepődtem, amikor pikk-pakk kész lett a személyim:O.......a nőci kedves volt, mosolygós, készséges.....ilyet még sosem láttam hivatalban.... remélem nem esik...... pusza marisom %mrgreen%

Kati 2007.03.28. 07:59:22

Madárcsicsergős,esőmentes, napsütéses szép napot kívánok!!!!

margit2 2007.03.28. 08:37:36

Szia Maris! Itt is eléggé be van borulva az ég. De úgy látom, hogy már próbálkozik a nap is... Neked is szép napot mára! %wink%

Sunshine 2007.03.28. 09:04:13

Szia Marisom! Örömmel láttam, hogy jártál a blogomban, máskor is szívesen látlak. Szép és vidám tavaszi napot kívánok Neked mára!
süti beállítások módosítása