HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.04.06. 06:17 marisomm

Hosszú volt a tegnapom, jól el is fáradtam, szólni sem volt kedvem.. stb., stb.. ma ismét ez lesz, hú de jó lesz, ha vége lesz.. és végre kedvemre készülődhetek az ünnepre.
Tisztelem az ünnepet, kedves régi ünnep, nem teszek nagy felhajtást, csak a mindennapos életünket éljük meg ilyenkor is.. csak egy kicsit azért ünnepelünk, széppé teszi a napjainkat. Nem morgolódok a locsolás miatt sem, hiszen egy kedves szokás, igaz csak a szűk család jár körbe, jó ilyenkor is egy pár szót váltani, nem csinálunk banzájt csak egy, kicsit ünnepelünk, van ajándék a gyerekeknek, készül egy kevéske hímes tojás is..
Jó a sonka illata, szép virágdíszit mindent, aranyos tojásfa áll, díszítjük ilyenkor is a környezetünket egy kicsit, hiszen ünnep lesz..
Ma viszont még böjt van, én azt is betartom.. kellenek ezek a rituálék.. nem véletlenül van ez a szokás.. ma és holnap nem szabad földdel dolgozni, én azt is tisztelem

Ha minden igaz az időjárás is ünnepelni készül a hétvégén.. ünnepi lesz, szép tavaszias..

Ünnepeljünk, hiszen húsvét a második legnagyobb ünnepünk..

Kellemes készülődést, szép napot!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr906202944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manólány 2007.04.06. 06:34:47

Csendben én is készülödök. Szeretnék pihenni az ünnep alatt. Kívánom neked is, hogy kicsit legalább legyen benne része.

Böbsi 2007.04.06. 08:19:42

Szia Maris! Kellemes hétvégét kívánok!

margit2 2007.04.06. 09:47:52

Szia Maris! Én is kellemes napokat és szép, nyugis, virám ünnepeket kívánok Nektek! %wink%

Málna 2007.04.06. 16:45:42

kellemes ünnepeket Maris:P
süti beállítások módosítása