HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.04.25. 06:43 marisomm

Jó reggelt, kellemes ébredést, én szokásom szerint ötkor már kukorékoltam..

Sok mindennel sikerült végeznem, még mindig rengeteg tennivalóm van, kétszer kezdett esni, de csak pár csepp esett.. este aztán jócskán megdolgoztattam a szivattyút. Nagyon jó itthon lenni, én tuti nem tudnék unatkozni, az is igaz, hogy napi tíz-tizenkét óra munka, kemény leterhelt nap után sokszor nincs kedvem / erőm / sok mindenhez, szinte nem egyszer csak tűzoltás van minden téren, ilyenkor meg aztán jó lenne mindennel utolérni magamat, de ez sem mindig megy, mindig azt mondom, ha egyszer sok időm lesz.. de még nem jött el az az idő.. azért annyira még nem is baj..

Érdekes dolog ez így, mindig a nyugdíjas éveket várjuk, annak, meg akinek elérkezett az meg még mindig dolgozni akar.. és nyugdíj mellett még dolgozik is.. furcsa figura az ember mindig sopánkodik valamiért, aztán amikor meg megvan, akkor már másként gondolkozik róla.. én most azt mondom az idő nekem, dolgozik és akkor majd minden, kiderül.. és remélem, kiderül..

Tegnap este kilenckor álltam neki egy kuglófnak, néha csodálkozom magamon mire is, vagyok képes.. csak egy sütőporos kuglófot kavirtyoltam a reggelihez.. de nagyon szeretjük, akkor meg had legyen..

Szépet, jót és kedvünkre valót a mai napra, ma is szép idő ígérkezik, akkor meg.. tegyük is széppé a napunkat ha tehetjük..

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr916202886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Ocean 2007.04.25. 06:59:56

Jó reggelt!:-) Nálunk sem esett pár cseppnél több. Én sem tudok unatkozni sosem!:-) Puszillak!

Manólány 2007.04.25. 19:35:29

Kuglóf! Maradt vacsira is. Pusszancs.
süti beállítások módosítása