HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.04.26. 06:08 marisomm

Elrohant a szabim, sajnálom, nagyon jó volt.. várom a következőt.. soká lesz.. majd valahogy kibírom.
Tegnap ebéd után, muszáj volt egy órát aludni, mert iszonyatos fáradság volt rajtam. Aztán meg elmentem palántáért, mert nekem valahogy idén nem igazán akarnak sikerülni.. mivel dübörög a szép tavasz, akkor meg had nőjenek nálam az üvegházba.. nyam, de szeretem a saját paprikát, paradicsomot és ubit, meg mindent..
Igaz kell vele dolgozni, de nagyon megéri, kert adott, akkor meg miért ne, habár néha egy kertész jó jönne.. én dirigálnék ő meg csak dolgozna../haha/
Otthon termett dolgok tényleg egész mások.. ez olyan, mint a kenyér, egyszer jött egy szédült ötletem, jó pár éve, na azóta nem is ízlik az üzleti kenyér, inkább minden nap sütök otthon kenyeret, hát nem szédült vagyok.. mindenki vetkőzi le a munkát én, meg mindig többet találok ki magamnak otthonra.. biztos azért, hogy ne unatkozzak..

Ma biztos nem lesz szebb, mint a tegnap, habár a munka folytatásaként megyek az oviba a pici lányért, akkor biztos szebb lesz..

Szépeket, jókat és mindent, amit szeretnénk elérni, teljesüljön..

Szép napunk legyen!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr1006202882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Böbsi 2007.04.26. 07:02:12

Szia Mariska! Legyen szép napod! puszi

Ircsike 2007.04.26. 07:29:30

Legyen napsuteses, vidam napod!:)

Sunshine 2007.04.26. 08:42:07

Kedves Maris! Csodaszép madárcsicsergős napot kívánok Neked!

margit2 2007.04.26. 09:41:08

Szia Maris! Ha az ember jólérzi magát, még ha dolgozni is kell, akkor is rohan az idő... Ez a szabi tényleg hamar elillant! Délután én is palántázni akarok a kertben. Talán este lesz kedvem netezni... Jó munkát, szép napot mára! %wink%

Málna 2007.04.27. 05:48:39

az idő így kibambulva szépnek ígérkezik (ma nem én vok soros a kutyákkal így csak belülről nézem)...remélem elmúlt a fáradtságod....... pusza Maris%lol%
süti beállítások módosítása