HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.05.08. 06:26 marisomm

Rohan az idő, megállítanám, de nem lehet..
Hát igen, tényleg rohan az idő.. ezt vajon csak én érzem így vagy más is így van vele?, vagy le vagyok lassulva, nem tudom, de mindig azt veszem észre, már megint este van és és.. még van elmaradásom..
Most jöttem be a kertből, meseszép kint minden.. és az illatok, jázmin virágpompába és illatfelhőbe.. meseszép.. az ágyások gazosodnak a fű cm-t nőt, minden szépséges, szeretem a tavaszt, de csak viharmentesen..
Szépeket, jókat a mai napra, jön a hidegfront, állítólag eső viharos szél / csak kíméletes legyen /..
Próbáljunk meg vidámak, és mosolygósak lenni ez könnyebbé teszi a napjainkat..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr866202865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása