HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.05.12. 10:12 marisomm

vidáman..

Hallom, összevesztél a feleségeddel. Mi történt?
Nem tudtunk megegyezni a nyaralással kapcsolatban.
Hogyhogy?
Én mindenképpen a Kanári-szigetekre akartam menni, ő meg mindenáron velem akart jönni.

Kohn szomorú arccal állít be a kávéházba. Barátai tudakolják, hogy mi a baja?
Meghalt a feleségem.
Zavart csend támad, majd megszólal Grün hitetlenkedve:
Nem is igaz! Csak azért mondod, hogy irigyeljünk!

Nős ember is lehet boldog, csak a felesége rá ne jöjjön

Mi a közös önben és a feleségében?
Egy napon házasodtunk!

Szörnyű! - mondja a bálban a férj - a legnagyobb idiótáknak van a legszebb feleségük!
Te kis hízelgő! - öleli át az asszony.

Szerelmespár megy fel a fiú lakására.
A fiú már nyitná az ajtót, amikor a lány megszólal:
- Tudod, én mindig figyelem, ki hogyan nyitja ki az ajtót. Vannak, akik gyorsan megforgatják a kulcsot, aztán hirtelen kinyitják az ajtót. Ők a szexben is ilyenek, az erőszakosságot pedig nem szeretem.
A fiú nagyot néz, de a lány folytatja:
- Aztán vannak akik órákig keresik a kulcslyukat. Ők a tapasztalatlanok, őket sem bírom. Te hogyan szoktad kinyitni az ajtót?
A fiú büszkén:
- Én először is megnyálazom a kulcslyukat...

Ketten állnak egy szálloda recepciójánál, egy férfi és egy nő.
Ahogy a férfi megfordul, véletlenül a könyöke ütközik a nő mellével.
Gavallérosan megjegyzi:
- Hölgyem, ha az ön szíve is olyan lágy mint a keble, akkor biztos meg fog nekem bocsátani...
Mire a hölgy:
- Uram, ha a farka is olyan kemény mint a könyöke, akkor a szobaszámom a 264-es!

A zsúfolt buszra nem fér fel egy férfi. Idegesen elkiáltja magát:
- Menjenek már beljebb, annyi hely van még, hogy sakkozni lehetne!
Erre a válasz :
- Jöjjön csak jóember, úgyis hiányzik egy sötét paraszt!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr666202851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.05.12. 11:21:22

Szia Maris! %lol% Jó ide jönni Hozzád, mindig jó kedvem lesz! Legyen szép napod! %wink%

Ircsike 2007.05.14. 06:28:59

Nagyon jok ezek a viccek! :DDDDDDDDD Koszonom Neked!:)
süti beállítások módosítása