HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.05.13. 14:32 marisomm

Valahogy nem volt időm tegnap netezni.. reggel piacoztam egy keveset, esett az eső, természetesen, mikor elindultam akkor kezdett esni és mikor hazaértem vége lett.. na ez jó indult, de májusi eső aranyat ér és ilyenkor akár dalolva is lehet csavarogni, csak legyen esernyő..
Alighogy hazaértem telefon csöngés barátosném, mit csináltok este?.. gyertek kicsit csacsogjunk és kajoljunk.. igent mondtunk.. megyünk.. majd mosás, főzés és amit akartok..
11-kor értünk haza, fini vacsi volt.. Új-Zélandi pulykatokány.. recim van, és majd hozom, izgalmas vacsora volt, és természetesen nagyon finom.. Lottó ötös nincs, van viszont kettesem, majd jön a folyt ../haha/

Reggel szélcsend és gyorsan permeztem egy kicsit a kertbe amit, muszáj volt, majd főzés, paradicsomültetés, ebéd.. stb. stb.., most kicsi net majd kert, isteni idő van, ki kell élvezni.. délután szalonnasütés, most készül hozzá a friss kenyérke /nyam / piknikezünk, ahogy kicsi unokám mondja.

Nagyon kellemes vasárnap délutánt és minden egyebet, amit nagyon szeretnénk!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr646202849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.05.13. 17:38:38

Szia Maris! Remélem, hogy jól sikerül a pikniketek! Most aztán igazán alkalmas az idő erre! %wink%

Ancsa 2007.05.13. 20:30:58

Szép hétvégéd volt... Kívánok ilyen hetet is :)

2007.05.13. 20:59:32

Mmmmmm... piknik!!!! De jó ötlet!!!! Kellemes estét, és még szebb álmokat!!!

Sunshine 2007.05.13. 21:04:53

Kedves Maris! Nagyon szép estét és pihentető álmokat kívánok!
süti beállítások módosítása