HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.05.25. 06:48 marisomm

Kész vagyok a kerttel, persze ez csak idézőjelbe, mert egy kert sosem kész.. tegnap végre helyére került az összes paprikám, már az üvegházba régebben raktam negyven tövet, szabadba százharmincat tegnap.. csupán hobbiból, mert ez csak hobbi a munkám mellett.. húsz kivételével ezek az én neveléseim..

Mellékesen a maradék gulyásleveshez sütöttem lángost, és voltam reggel, délbe oviba is.. az eperszedés elmarad, valahogy nagyon döcög, de talán holnap reggel elrohanunk szedni, nagyon fontos lenne hiszen a mélyhűtőbe kellene télre a szokásos húsz kg bepakolni.

Most reggel kicsi kert, majd ovi és utána nagypiac.. ma már csak szolidan.. ma hétvégére a szükséges dolgok beszerzése a cél.. na biztos becsúszik valami növény is, szerdán is hoztam egypár dolgot, levendulát, ami nem olyan, mint az enyém, meg olasz szalmagyopárt.. közismert nevén curryt.. ma biztos ott megint körül nézek..

Most rohan kertbe, mert nem végzek oviig, piac után jövök.. körbe kukucsolni..

Addig is meg utána is kellemes, szép, vidám és viharmentes napunk legyen!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr256202826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunshine 2007.05.25. 09:45:40

Kedves Maris! Látom nagyon sok elfoglaltságod van. Én azt tanácsolom, hogy ebben a nagy hőségben egy kicsit vedd vissza a tempót és többet pihengessél, nehogy baj legyen. Csodálatos napot kívánok!

Böbsi 2007.05.25. 20:08:29

Szia Maris! Már kérdeztem de biztos elkerülte a figyelmedet. Hogy teszed el az epret a fagyóba, hogy ne legyen olyan lötyi? Cukorral?

Ancsa 2007.05.25. 21:00:12

Nekem is sok a zöldem(a kávé a kedvencem), pedig kertem sincs, azaz : 2*10*60 cm... :D De ebbe csak árvácska van, nem is akármilyen... De jó lenne már családi ház............................

margit2 2007.05.25. 22:03:30

Szia Maris! Tényleg túl sok a dolgod. Kicsi lazítás nem ártana! %wink% További szép estét, jó éjt! %smile%
süti beállítások módosítása