HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.05.26. 05:57 marisomm

Kellemeset, szépet, ahogy a csillag megy az égen, persze csak is a szerencsét hozó csillagunk, járjon körbe és hozzon jót és minden szépet.
Tegnap végül is nem kukucsoltam, egyszerűen nem volt rá időm, este meg erőm.. a sok friss levegő rendesen lefektet minden este időben.

Ma eper és borsószedés nagy méretekben, folytatás csumázás és a borsófejtés, család minden tagja imádja, na persze negatív értelembe.. de ez van.. azért mindenki nagyon segítőkész ilyenkor is, nem csak evéskor..

Eperszedés közbe megeszünk jó pár kg-ot, még jó hogy befelé menet minket nem mérnek.. majd turmix és irány télre a mélyhűtőbe, nyam télen nagyon fini, jó a borsót is előszedni..

Most elköszönök és irány, munkára fel.. mert sosem leszünk készen, holnap és hétfőn már csak lustizni szeretnék..

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr506202825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.05.26. 14:58:20

Szia Maris! Én ma egész délelőtt kapáltam, az eső után annyira gazos lett minden, hogy nem hagyhattam tovább a halogatását... Néztem a borsót is, lehet, hogy már holnap elkezdem, de hétfőn már biztos, hogy ki is tépem, annyira beszemesedett... Az epret és is leszedem naponta. Ma is lett egy jó nagy tállal. Nem is sütöttem semmit, ez a cuffnisság frissem! Lassan annyi összejön, hogy tudok majd dzsemet is főzni belőle. Ja, és én is teszek el a mélyhűtőbe turmixolva is! %wink% További szép napot! ... Azért pihenj is! %smile%

bogyo és szemira 2007.05.26. 17:48:39

Vidám nyugodt hétvégét !!!

Sunshine 2007.05.26. 19:45:06

Kedves Maris! Nagyon szép és vidám hétvégét kívánok!

margit2 2007.05.26. 22:33:10

Szia Maris! Remélem, hogy azért volt egy kis pihi nap közben! Jó éjt, szép álmokat! %wink%

ametiszt 2007.05.27. 00:12:45

szép álmokat,jó éjt!
süti beállítások módosítása