HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.06.02. 21:25 marisomm

Nagy családi kiruccanás volt az állatkertbe. Megbeszéltük, mert külön, külön már voltak csak így együtt nem, volt nagy izgalom, volt nagy készülődés, szerencsére az idő is kedvezett, volt sok csacsogás, akadt egy kis hiszti is és volt nagy elfáradás.
Most már elcsitult a család, a picik alszanak, én várom, hogy megsüljön a kenyér és én is, bezúgok az ágyikómba.
Kellenek ezek az együtt kiruccanások, közös élmények, együtt elfáradások.
Nem tudom, de én annyira nem voltam elájulva, már régen voltam, még az én gyerekeim voltak kicsik, azóta sem, de az akkori elrendezés, növényház és minden valahogy jobban tetszett.
Szegény állatok, nekem úgy tűnik mintha depisek, kedvetlenek lennének, hát nem lehet nagyon jó ilyen kényszer bezártan élni..

Kellemes, pihentető éjszakát!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr846202810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.06.02. 22:46:18

Szia Maris! Igen, én is hasonló élménnyel voltam utoljára ott... Nekem is sokkal szebbnek tűnt, amikor még kicsi voltam... Akkor Rád fér a pihenés, aludj jól! Szép álmokat! %wink%

Lazac 2007.06.03. 07:11:24

Hinnyje....ahogy megláttam az oroszlános képet, kivert a víz...blogőrök minnyá ez ugrott be....de nem...szerencsére *homlokot megtöröl* %lol%

Ircsike 2007.06.03. 07:12:35

Koszonom a vidam torteneteket. Jokat nevettem, igy jo kezdeni egy napot!:) Meseszep vasarnapot Neked!:) Szeretettel olellek!:)

margit2 2007.06.03. 08:07:52

Lazac! .... nekem is pontosan ez jutott eszembe, én le sem mertem írni... %wink% Maris! Legyen szép a vasárnapod!!!! %biggrin%

Kati 2007.06.03. 13:08:03

Nagyon szép cicusok!!!! Kellemes szép vasárnapot!!!
süti beállítások módosítása