HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.06.03. 14:44 marisomm

Lazac és Margitka aranyosak vagytok,nekem is eszembe jutott, amit Ti írtatok, de nagyon megtetszett ez a két szépséges jószág.. én nagyon szeretek blogolni, nem fáraszt, nem, nem és nem.., sőt lehet, hogy megszólalni sem tudok.. de ha körbe nézek Nálatok és természetesen minden Kedvencemnél, nekem az egy igazi, kellemes feltöltődés ,és a mindennapos nehéz mókuskerekem után ellazító és kikapcsoló, persze még említem a finom reciket amikkel, találkozom, vagy egy-egy kép, vagy ötlet, vagy akár erőgyűjtés és minden, vagy akár egy torna, vagy a gólyák és sorolhatnám, kedves szép idézetek, képek.
Én is csalódott voltam, amikor Lazac kiírta azt, amit írt.., vagy ha Kedvenceimnél nem találok mozgás, de velem is előfordul, hogy nem jövök, mert ép nagyon fáradt vagy álmos vagyok, hiszen ez nem kötelező, és a kinti világban sem tudunk mindig kedvünkre tenni, van mikor még magammal, sem állok szóba.. hát még mással.

Én jövök, hiszen nagyon jó Veletek találkozni.. most megvárom, míg elkészül a kenyerem majd egy kicsit, laposra teszem magam, mert ma kétszer akkora eső volt, hogy nem nagyon lehet kertészkedni, még szerencse, hogy reggel 6-kor már gazoltam.. egyébként imádom a kora reggelt a kertbe, na és hogy gazolhatok, tényleg ha hiszitek, ha nem én reggel még gazolni is jobban szeretek..

A jó kedv és a kellemes vasárnap délután legyen Veletek, na meg persze amit szeretnétek!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr776202809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Málna 2007.06.03. 14:52:27

itt csak dörög 2 napja, néha feltámad a szél, de egy csepp sem esett.... pusza Maris:D

Blue Ocean 2007.06.03. 16:15:40

Neked is minden csodaszépet! Ölellek!

Kati 2007.06.03. 18:26:59

Nekem is nagyon fontos és szükséges a blogozás.Éppen úgy , ahogy megfogalmaztad. Sajnos sokkal ritkábban jut rá időm mint szeretném. Bezárni????? Bele is halnék. Minden jót továbbra is, és tartsunk össze mi blogos barátok!!!!!

Ancsa 2007.06.03. 18:45:35

Csatlakozom Katihoz... az életem része lett... Pussz mindenkinek!

Sunshine 2007.06.03. 19:39:06

Kedves Maris! Kellemes estét, majd pihentető szép álmokat kívánok!

Lazac 2007.06.04. 08:26:14

marisom! Van úgy, hogy az ember szívfájdalma erősebb minden másnál....aztán kapja a sok levelet, üzenetet, és elszégyenli magát, hogy a saját fájdalma előbbre való a többiek érzéseinél, és akkor megrázza magát, visszajön és kinyit.:) Velem mégcsak egyszer fordult elő, hogy bezártam a blogot, de nagyon megbántottak és nagyon fájt a lelkem.....sokat küzdöttem magammal. Már itt vagyok, és maradok is. Egy ember miatt nem bánthatok meg 30-40 másikat.:)
süti beállítások módosítása