HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.06.06. 16:28 marisomm

Mit mondana a pár hetes magzat:

"Szeretnék megszületni, mert szeretném, ha megölelnél. Már alig várom, hogy megsimogass, hogy harisnyát húzzál rám esős délutánokon, hogy hintázni vigyél a szomszéd kislánnyal, hogy tornyos gombócokból álló óriásfagyit vásárolj nekem, és büszkén mutogass mindenkinek. Szeretném érezni, hogy engem látsz a legszebbnek, a legokosabbnak és legügyesebbnek a világon.

Szeretnék megszületni, mert ha egyedül érzed magad, én körbenyüzsöglek. Ha öreg vagy, én kisimítom a ráncaidat. Ha te már csúnyának hiszed magad, én akkor is szépnek látlak. Ha engedsz megszületni, átélheted, milyen érzés az, amikor valaki idegtépően rossz és hajmeresztően idegesítő, és mégis csak imádni tudod. Szeretném megmutatni, milyen érzés elfelejteni a szabadságot, a könnyed felelőtlenséget, a kislányos bájakat, a múló szerelmeket, és helyette szeretnivaló mamaráncokat és mamahurkákat növeszteni. Én vagyok az egyedüli ezen a világon, aki megmutathatja neked, milyen édes lehet a mamarabszolgaság, amit - ahogy először rádnevetek - önként és dalolva veszel magadra.

Szeretnék megszületni, mert tudom, hogy tele vagy lelki sérülésekkel, és tudom, hogy én vagyok rá egyedül képes arra, hogy meggyógyítsalak.

Szeretnék megszületni, hogy megmutassam, milyen jó anyuka lehetnél, ha akarnád. Te sem tudod, de olyan képességek bujkálnak benned, amiről halvány lila ködfelhőd sincs. És te vagy az egyetlen, aki megmutathatod apának, hogyan kell jó apának lenni.

Én nemcsak egy újabb, megoldandó probléma vagyok, hanem épp ellenkezőleg: megoldás a problémáidra.
Szeretnék megszületni, hogy feltétel nélkül szerethess és szerethesselek.

Neked csak annyit kell tenned, hogy hagyod magad anyukámnak szólítani."

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr76202802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunshine 2007.06.06. 20:29:45

Kedves Maris! Nagyon szép estét és nyugodt pihentető álmokat kívánok!

ametiszt 2007.06.06. 21:14:49

szép estét,jó éjt kívánok! ölellek

bogyo és szemira 2007.06.06. 21:33:45

Nagyon-nagyon elérzékenyültem !! Meseszép álmokat és vidám ébredést !!

Ancsa 2007.06.07. 19:09:53

Köszönöm
süti beállítások módosítása