HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.06.30. 14:15 marisomm

Puszi minden Kedves Látogatómnak, köszönöm a kedves szavakat, jó kívánságokat és a visszavárást!!!!

Most úgy kezdem, mindent kipakoltam.. mármint a kocsiból, ha azt mondom minden hol jó, de legjobb itthon az akkor így igaz, de kicsit kiruccanni az Adriára és élvezni a simogatását és még sok minden kellemes percet átélni ott lent akkor nem hazudok, nem vagyok nagy igényű csak mindig arra vágyom hogy egy kicsit élvezzem a meleg, de hűsítő habok simogatását, élvezni a nap meleg sugarait és még beszélhetnék sok mindenről, de most valahogy egy kicsit még döcögnek a gondolataim.

Tegnap este érkeztünk haza, jó fáradtan,aktív pihenés volt a javából, de szárnyalok, és még remélem szárnyalni is fogok, a sok kellemes átélt élmények miatt.

Most újból csomagolunk, csak most mi maradunk itthon és megy a család apraja, nagyja.. meleg váltás mennek a helyünkre..

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr186202790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Böbsi 2007.06.30. 14:22:39

Szia Mariska! Lestem mikor jösz meg! Örülök hogy jól éreztétek magatokat, és kipinve, feltöltődve újra itthon vagy! Figyelek hátha látok pár szép képet amit hoztál nekünk! puszi: Böbsi

marisom 2007.06.30. 14:36:26

Szia Böbsi! Most jártam nálad,küldök rövidesen egy levélkét, már illik válaszolnom, rövidesen pótolom.puszillak.

M 2007.06.30. 15:21:59

Marisom!! Örülök, hogy jól sikerült a nyaralás, és annak is, hogy újra itt vagy! :)))))

margit2 2007.06.30. 15:55:25

Szia Maris! Én már tegnap sejtettem, hogy Krissztáék a helyetekre mennek, amikor átjött hozzám elköszönni! Már nagyon vártam, hogy mikor tudsz jelentkezni! Örülök, hogy jóléreztétek magatokat! Remélem, hogy azért majd raksz még be képeket! %biggrin%

ametiszt 2007.06.30. 19:14:09

Kriszta tegnap elköszönt,gondoltam,hogy ma megjöttök...örülök,hogy jól érezted magad és feltöltődtél szárnyakkal... szép estét! ölellek

marisom 2007.06.30. 22:33:08

Sziasztok! Köszönöm a visszavárást, jó olvasni soraitokat és bavallom eszembe jutottatok nem is egyszer..

Lazac 2007.07.02. 06:07:47

Jó, hogy itt vagy újra.:)
süti beállítások módosítása