HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.07.02. 22:48 marisomm

Nem voltam lelki beteg a dolgozó miatt.. jól esett a fogadás reggel.
Aztán bosszantó dolog is előkerült, nem hagytam magamat felbosszantani, nem hagyom a lelkivilágomat összetörni..
Munka közbe eszembe jutott a béke és nyugalom, ami ott lent vett körül és az erőt ad mindenhez egy pár napig, hétig biztos.

Hihetetlen milyen más mentalitással élik ott lent, az életüket.. elgondolkoztató, hogy háború is volt, mégis, milyen nagy léptekkel haladnak előre, olyan sztrádájuk van, olyan terepem, hogy ihaj.. nálunk csak cammog.. csak szóba készül már több km.. jó jó na valami itt is készült..

Az is eszembe jutott, hogy nekik reklámozni sem kell magukat, mégis mennyi exkluzív prospektust adnak ki természetesen ingyen, mert megéri nekik, oda akkor is mennek, ha nincs reklám.. nálunk a határon miért nem osztogatnak vajon országot bemutató nívós prospektusokat.. térképeket, reklám anyagot..
Nem szabad gondolkozni, főleg nem az élet nagy dolgain..

Kertbe érik a paradicsom, van paprika, zöldbab, uborka meg minden ez fontos.. erről nem csak beszéltünk tettük is a dolgunkat és van eredmény..

Megint a nyugdíjat emlegetik, változni fog.. én szeretek dolgozni, de már elég, hogy nem látom a végét, vagyis alkotnak egy törvényt, most tesznek, vagy vesznek el belőle.. mire elérném, addigra változtatnak rajta végén meg sem érem, na nem.. jó ki.. velük és 102 évig kell élni, hagy tartsanak el minket, elvégre mi is becsületesen eltartjuk őket..

Na ez voltam ma.. ja és nem mondtam volna, hiányoznak a gyerekek..

Kellemes éjszakát, szép álmokkal, viharmentesen!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr96202787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.07.03. 08:24:45

Szia Maris! Ne is bosszankodj, inkább még emlékezzél vissza a kellemes nyaralásotokra! Drukkolj a lányodéknak, hogy jó idejük maradjon, és Ők is szép élményekkel jöjjenek haza! %wink%

Blue Ocean 2007.07.03. 08:28:14

Egyébként teljesen jogos dolgokon töprengsz.Csak nálunk másra megy a pénz. Most olvastam hogy több milliárdba kerül a miniszterelnök költözése egy másik épületbe.Érdekes dolgok ezek..No de mindegy. Legyen szép napod! Az idő repül,és a gyerekek is mindjárt otthon lesznek!:-)) Puszi!

M 2007.07.03. 08:40:09

Hát, tényleg nem "kifizetődő" bizonyos dolgokon törengeni...

Kati 2007.07.03. 13:41:16

Bizony az idő gyorsan repül, gondolj arra hogy ott kinn Nekik biztosan hamarabb!!!! Szép napot!!!

Ancsa 2007.07.03. 16:20:35

Nagyon nehéz az élet nagy dolgaira NEM gondolni! Én is szoktam... csakhogy én még máson... gyerek, felnevelés, iskoláztatás.... Sajnos akármannyit gondolkodom rajta, jobb nem lesz, és még én is felidegesítem magam :) Tehát én is próbálok a szép percekre gondolni :D

ametiszt 2007.07.03. 18:23:07

igen...próbálunk a szépre gondolni...de... mi a nyugdíj előtt pár évvel már nagyon sokat dolgoztunk...és egyre többet kell...ami már nehéz... a fiataloknak nincs munkahely,bennünket meg egyre hossazbban kényszerítenek arra,hogy dolgozzunk... ugyanakkor egész életünkben fizettük a tb-t,csak hogy példát említsek...soha nem vettem ugénybe semmit,mert soha nem voltam beteg...öregségemre megszakadásig gürcölhetek,és beleszakadok,akkor fizethetek... sehogy sincs ez jól... és ez egyre gyakrabban eszembe jut... amúgy a szépre-jóra koncentrálok... szép estét,ölellek marisom
süti beállítások módosítása