HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.07.04. 22:36 marisomm

Locsolás alól felmentve, jól esett, hogy esett, csak ne hűlt volna ennyire le, 12 fok van, ejnye bejnye..
Délután metróztunk, bevásároltunk, mert nem sűrűn lesz rá időm, lassan rám kerül a helyettesítés és az, három hét.. akkor itthon csak vegatálok.. nem lesz erőm semmire.

Beszéltem a gyerekekkel, vihar volt van, de legalább ott meleg van, holnaptól már megint a napé a fő szerep.. hiába én nyáron a meleget, télen a hideget szeretem..

Fortyog bent a levegő.. holnap megbeszélés, utálom ezeket a kibeszélő úgy sem ér semmiket, de én még nem akarom felvenni a kesztyűt, habár minket érint, úgy látszik félévente, ismételünk, annak a megbeszélésnek sem lett eredménye, hacsak az nem hogy az óta gyakran fáj a gyomrom, azért a tudatalattim, idegeskedik, pedig nagyon küzdők ellene.. nem vagyok gyűlölködő, de egyetlen ember megkeseríti három életét, és ezt nagyon utálom, és ha valaki a saját fészkébe .. na akkor aztán az féreg a javából az én szemembe..

Na ma ez voltam, nagyon nem szórakoztató, hú lehet, hogy megint egy kicsit szabira kéne menni..

Szolgálati közlemény: tegnapi gyümis, tejszínes nasika recije a receptjeimnél megtalálható..

Kellemes pihentető éjszakát, és természetesen vidám szép napot holnapra!

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr16202785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Ocean 2007.07.05. 00:22:37

Aludj jót! Ölellek!

marisom 2007.07.05. 05:48:09

Köszönöm Blue! sikerült jót aludnom.

Blue Ocean 2007.07.05. 07:36:25

Szép mindent mára is!:-) Ismerem az ilyen kibeszélő semmiket...Pfuuujjj Kitartás! Ölellek!

Kati 2007.07.05. 08:04:54

Fel a fejjel!!!! Egy újabb szabi lenne tényleg a megoldás!!!! Legyen klassz nap a mai !!!!!

ametiszt 2007.07.05. 11:27:57

tegnap itt sem kellett locsolni,és nekem sem volt a legjobb kedvem...tegnap ilyen volt a széljárás... ma jobb lesz mindkettőnknek marisom! puszillak

margit2 2007.07.05. 18:01:07

Szia Maris! Szabi után nehéz újra beindulni.... De 1-2 nap után könnyebb lesz biztos! Ne is törődj az ilyen ....emberekkel! Tudod mit, azért is csak a szép nyaralásra gondolj! Volt!!! %wink%

Ancsa 2007.07.05. 20:01:10

Teljesen egyet tudok érteni veled! Fortyogás van nálunk is rendesen... Aki dolgozik, az miért és miért annyit, aki nem az miért nem? Sikítani tudnék... néha szólok, de akkor én vagyok a mumus! Mi is a jó?

Lazac 2007.07.05. 20:54:51

Hmmm, én pénteken voltam értekezleten, hasonló kedvem volt....Ha jól látom ez Zrce? :)

marisom 2007.07.05. 22:25:39

Sziasztok! Köszönöm,a jó tippeket, a mai napom gyorsan és vegyesen telt, a kibeszélem magamat az nem volt semmi, de én nem vettem az adást, sem a kesztyűt pedig lett volna mit felvenni, de nem is szándékoztam, egy újabb gyomorfájásra nincs szükségem. Az élet az mindig igazságot szolgáltat.. Lazac jól látod, de nem saját felvételem.

Lazac 2007.07.06. 06:09:27

Gondoltam marisom, ahhoz fel kellett volna másznod a darura, ami ott állt.:) De jó a felvétel nagyon is..) De jó is volt itt!!! *álmodoz*
süti beállítások módosítása