HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.07.05. 22:58 marisomm

Mindig elmerengek valamin.. hajdanába danába , na azért nem is olyan régen, mikor én még kislány voltam, emlékszem mindig mondták mi az ami illik vagy nem illik.
Szülő lettem és adtam tovább ezt, nevezzük tudásnak, a gyerekeimnek, nem azért mert az enyémekről volt szó, de nagyon tudtak viselkedni, nem kellet szólnom.. ez így volt jó., most Ők is így tesznek az unokáimmal.
Elnézem sok felnőtt, hogy is tud viselkedni..
Ma meg áll előttem egy hölgy, roppant elegánsan, néztem és megállapítottam, de csinos, jól öltözött, na de a szája az meg sem, állt egy pillanatra sem.. rágózott, rágózott beszéd közbe és minden másodpercbe.. vagy a tanárnő, aki még nem jött úgy hozzám, hogy ne rágózott volna, ez biztos az órán is ezt teszi..
Vagy más.. múltkor temetésen voltam, a sírnál a kedves vej jóízűen rágózott..

Hát elgondolkoztam, ezeknek az embereknek nincs önfegyelmük, azért ez mégsem kellene, hogy így legyen, lehet, hogy nekik nem mondták, hogy ez nem illik.. de akkor ezek a saját gyereküknek sem mondanak semmit, ez viszont szomorú..

És most csak a rágót említettem és sorolhatnám a többit..

Ma ez foglalkoztatott, csak úgy mellékesen..

Jó éjszakát, kellemes pénteki napot!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr336202784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Ocean 2007.07.05. 23:26:46

Hát biztos hogy sokan tanulhatnák még hogy mit hol mi illik.. Aludj jót! ölellek!

Lazac 2007.07.06. 06:10:50

Azért ne adjuk fel! Legalább mi tegyük meg azt amit lehet...talán kicsit jobb lesz így a világ. Barátnőm pedagógus, szintén ezeket mondja, hogy már a szülök is olyanok...mit tanulhat a gyerek?

Málna 2007.07.06. 06:18:56

a kedves vej biztos nem volt valami bánatos...... a multkor a tv-ben valami főrendőr nyomozó besz., aki a Fenyő-ügyben nyomozott, rágózott........csodálkoztam h a Havas nem szólt rá......... pusza Maris.......

Kati 2007.07.06. 07:01:26

Nagyon igazad van, nekem is van egy csomó, ami szúrja a szemem. Ez elképesztő, hogy mi mindent ráhagynak a mai gyerekekre a szülők. És ők a jövő felnőttjei. Kellemes hétvégéd legyen.

Manólány 2007.07.06. 07:03:53

Soha nem lehet feladni.

M 2007.07.06. 12:01:56

Az biztos, hogy egy csomó negatív dolog "bővített újratermelése" folyik. Ha s szüló nem igényes valamiben, a gyerek még kevésbé lesz az, az unokáról már ne is beszéljünk. A tiszteletlen viselkedés, a másikkal való figylemetlenség egyre inkább szembeötlő, sőt egyre nehezebben elviselhető. De azért feladni tényleg nem szabad...

Ancsa 2007.07.06. 16:36:07

Én is mindig találok valamit, amin morfondírozni lehet... Csak sokszor egyedül vagyok a változtatáshoz :(

margit2 2007.07.06. 22:15:17

Maris! Bizony igazad van! ... De reméljük, hogy azért még nem kell teljesen általánosítani... Legalábbis jó lenne, ha nem lenne általános az illetlenség... Pihenj nagyot, jó éjt! %wink%
süti beállítások módosítása