HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.07.23. 06:04 marisomm

Nem volt időm netezni, na nem, azért mert sok volt a munkám, de minden szabadidőmet a kert és saját magam áztatása kötötte le..
Csütörtökön okosítón voltam.. okosabb is lettem.. hazaértem és nyakig a medencébe, ott nem volt 41 fok, ott egy kicsit hűvösebb volt, majd esti locsolás után vissza nyakig a vízbe..
Péntek minden ugyan így, csak akkor dolgozóba mentem a többi ugyanaz..
Szombat dinnyevásár Békésből jöttek frissen szedett dinnyét hoztak, már múlt héten is, mivel nagyon finom volt, fel is tankoltunk egész hétre, az üzleti meg sem közelíti.. mindennel kész voltam szombaton igyekeztem, hogy ne maradjon munkám vasárnapra..
Na nem is maradt, csak bab leszedése, paprikaszedés, kapálás, mivel ez nekem hobby nem is veszem munkának../ haha/ minden a helyén, délután megint nagy pancsi és nagy nevetgélés, nagy csaták folynak.. este csak növénylocsolás, a hőmérséklet 24 fok lett nem kívántam már az esti vizet, volt helyette babvagdosás..

Mától, hm.. helyettesítés és későn hazajárás három hétig, de nem számít, fel vagyok töltődve, készültem erre a három hétre, hogy mégis mi lesz, remélem mindenki, nyaral és nyugodt, békés, kellemes három hét lesz nekem is.. ha nem, majd átvészelem, és arra gondolok, mindjárt megint szabi.. most a nyitott ablaknál fázik a lábam, reggel 18 fok nem semmi ez a hőingadozás.

Kellemes szép, napokat és / mivel nem biztos, hogy lesz erőm netezni / kellemes hetet is, minden kedves erre járó ismerős és ismeretlen olvasómnak!

Szép napjaink legyenek, hiszen nyár van, gyönyörű nyár, és érik a fügém is már!!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr276202770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M 2007.07.23. 07:31:21

Neked is minden jót, kedves Marisom!

Kati 2007.07.23. 07:42:29

Még rímel is a fügés mondatod!!!:-)) Minden szépet, és jót!!!!

Blue Ocean 2007.07.23. 09:06:34

Puszillak!

margit2 2007.07.23. 12:51:47

Szia Maris! Úgy látom, hogy én még egy kicsit korábban szedtem le a fügét, mint kellene. Igaz, ez volt az első, amit már érettnek gondoltam.... Most, hogy visszagondolok rá, Spanyolországban vettünk 1 kg fügét, és az tényleg sárga volt. Noha a belseje hasonlított a minénkhez... De a követlezőt már én is így szedem csak le! További szép nyári napokat kívánok! %wink%

nyuszika.. 2007.07.23. 20:47:20

kellemesebb időt kívánok:)

Lazac 2007.07.24. 11:34:11

Hű, de jól néz ki a fügéd! Novalján minden fügefát megvizslattam, de még nem volt érett sajnos egy sem. Imádom így nyersen, nem szárítva. Szép hetet kívánok. Csütörtökön én is elmegyek megint pár napra a Dunára a kajakommal.:)

Kati 2007.07.24. 11:38:40

Szép napot mára is!!!

Krisszta 2007.07.24. 16:13:09

Pusz! :-)

ametiszt 2007.07.24. 16:48:48

szia marisom! az én fügéim nem sárgák...lilák...de nagyon édesek :-) puszillak
süti beállítások módosítása