HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.08.28. 06:04 marisomm

Tegnap reggel elég nyomin ébredtem,, valahogy ez kihatott az egész napomra, de nem csak én voltam ilyen, akivel beszéltem az szinte mind erre panaszkodott.. ma meg holdtölte van a tegnapi nyomi nap után ma biztos mindenki izgága lesz.. na meg hidegfront..
Olyan békés a kertbe minden, egy levél se rebben, ezt a gondolataimat sokan meg fogják kövezni, de én valahogy szeretem, hogy ilyen nyarunk volt.. ennyire szép már rég volt a növényzet,igaz sokat kellet locsolni, de megérte.. a növények a gondos locsolásért csak úgy ontják a szebbnél szebb termést..

Változatos estéim vannak, tegnap megint sikerült leszedni kb. 5 kg uborkát, gyorsan be is raktam üvegekbe, savanyúság már sok fajta van most egy kicsit már a lecsóra, kell összpontosítani..

Mindenkinek minden jót, legyetek mosolygósak, vidámak, hisz így könnyebb elviselni, ha nehézségek akadnak, de rögös út kerüljön Mindenkit!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr936202735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

29 2007.08.28. 06:14:59

tegnap már nagyooon untam a meleget:-( és észveszejtően nagy a hold:D:D pusza Maris.......

ametiszt 2007.08.28. 08:47:39

a meleget én is unom,de a nyár valóban szép volt...nem csak a kertek szépek,a természetben is minden gyönyörű,élettel teli... szép napot marisom!
süti beállítások módosítása