HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.10.21. 08:05 marisomm

Milyen jó ha azt teheti valaki amit szeret.. akkor amikor, azt ami jól esik.. úgy ahogy akarja és még cifrázhatnám.. jó hogy van munkám, jó hogy szeretem is csinálni, jól érzem magam a kollegák között, nem méltatlankodom, ha valami nem tetszik, elkönyvelem, hogy ezt meg kell oldani, ha fáraszt valami, akkor figyelek magamra, hogy no stressz.. de azért vannak dolgok amiket nem lehet kivédeni és kell a lazításra figyelni, kell a szervezetnek vissza is adni, kell egy kicsit a lelket, testet ápolni.. nem szabad sajnálni rá az időt és ki kell szorítani rá a pénzt is, mert a betegség többe kerül..

Sajnos én megtanultam figyelni a szervezetem jelzéseit, igenis jelez.. figyelmeztet sok apró jel.. csak tovább megyünk, nem veszünk tudomást róla, pedig nem szabad, fontos visszafordítani a sok kizsigerelt energiát.. igaz a mostani felfokozott nyereségnövelő világ nem is igen teremti meg erre a lehetőséget, lehúzni minél több bőrt, ha nem adod magadat, átgázol rajtad.. de ha baj van, akkor is.. tovább megy, de akkor már nélküled és jó, ha te létezel.. vegetálsz valahogy..

Tegnap ezt szem előtt tartva, munka után gyors átöltözés, összekaptuk magunkat és irány a régen áhított mindent ellazító szauna, a több mint 100 fokos levegő, simogató, idegcsillapító és mindent jót adó levegő érintése.. nem tudom leírni ezt az érzést, csak aki jár, azt tudja.. ezt nem lehet elmesélni ezt át, kell élni.. majd utána a hideg vízbe merülés rituáléja.. és a lazítás, mind ezt háromszor egymás után közbe a jól eső beszélgetés.. vagy a bámulok ki a fejemből.. vagyis a gőz kiengedése, és a jól eső érzés, hogy most már nem szorít, nem idegesít, és nem fontos.. nekem ez nagyon kell..

Már 10 óra volt mikor hazaértünk, rühelem, ha valahol én vagyok az utolsó, de most majdnem mi voltunk azok %wink% , de olyan későn végeztem és csak szombat, este vannak ilyen sokáig nyitva.. hát kihasználtuk.. gondolom, az ott dolgozók, hogy utálják, de ez van.. mindenesetre nagyon jól esett. %smile%

Legyetek jók, élvezzétek a szabad napokat, most van három.. én sütök, főzök és a kert.. na mit ne mondjak.. de ha nem esik, akkor kell a friss levegő is, most nagyon friss, ahogy jött fel a nap -3 fok volt..

Sok minden szépet és jót erre a hosszú hétvégére!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr276202665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.10.21. 09:46:31

Szia Maris! Jól tetted! Ügyes vagy, hogy így gondolokozol, és törődsz az egészségeddel! Remélem, hogy a télen már egyszer végre a METRO-ban összefutnk!!!! Majd egyeztetünk, jó? %smile% Neked is nagyon kellemes napokat kívánok! %biggrin%

bogyo 2007.10.21. 13:59:04

Szia ! Újra itt vagyok ! Vidám szép délutánt neked !

Ancsa és a Pocaklakó 2007.10.21. 18:51:19

Jó pihenést és kertészkedést! Pussz!

Ircsike 2007.10.22. 06:15:49

Orulok, hogy sikerult egy jot lazitani. A testnek is szuksege van erre. Jo etvagyat majd a finom falatokhoz. :) Legyen szep a napod!:)

Manólány 2007.10.22. 07:18:34

Igaz amit írtál. Ezen a hosszú hétvégén megpróbálok én is egy kicsit lazítani. Legyen ma is szép napod.

Kati 2007.10.22. 16:23:57

Itt nálunk hideg, és esős az idő. Olyan nem szeretem fajta. Azért szép napot,és kellemes hétvégét !!!

marisom 2007.10.22. 23:08:39

Köszönöm a jó kívánságokat! Margitka a METRÓT megbeszéljük!%smile%
süti beállítások módosítása