HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.11.05. 06:08 marisomm

Négynapos hétvége.. már nagyon vártam, nehéz hónap van mögöttem és a folytatás is ilyennek ígérkezik, vagy talán még nehezebb lesz.. kitudja . Feltöltődés?.. hm ilyenkor nagyon nehéz, inkább a másság az hozott kikapcsolódást.
Csütörtök.. egyértelmű reggel kivittük a temetőbe a virágokat, mécsest gyújtottunk.. majd haza.
Beígértem a kürtöskalácsot, addigra kész lett a tészta, nekiálltunk sütni, ebéd mélyhűtőből.. közbe vendégek jöttek.. elmentek, rendrakás és indulás a temetőbe.. akkor már esteledett, haza én kicsi tv majd szunya, aludtam, mint a jó gyerek, korán és mélyen..
Péntek gyors bevásárlás, csak pár fontos dolog, kert és kert zöldség, répa, zeller még a földbe.. na uccu neki, és elkezdtem,, nem szokta munka nehezen ment, de azért szép halomba gyűlt a sárgarépa..
Estefelé lementünk megint a temetőbe.. este kicsi net, majd megint korán elmentem aludni.. lehet, hogy kimerült vagyok, vagy csak nagyon álmos..
Szombat.. szokásos Metró járat, havi nagy bevásárlás, délután megint kert, minden kikerült már a földből.. estefelé pakolás és irány feltöltődni, fejből kibámulni és jót szaunázni.. nagyon jól esett.. jött a család apraja nagyja.. csak bangulás nem volt, mert erről gondoskodtak a picik..
Vasárnap, kicsi főzés,kalács sütés, megint kert, rendrakás, reggelire croissan sütés, kicsi net és nagyon korán be az ágyba, reggel sírni tudtam volna, mint a gyerekek, de már összekaptam magam, megyek pihenni és kikapcsolódni %smile%

Kellemes napot, ma nem lesz szebb a tegnapnál.. %wink%

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr946202642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ircsike 2007.11.05. 06:20:05

Csabito dolgokat keszitettel az unnepek alatt. Jo mozgalmasan telt. Legyen szep a napod!:)

Manólány 2007.11.05. 06:36:50

Nekem is síros ma reggel akedvem. Rövid volt ez a hosszú hétvége. Azért lassan kész vagyok, s megyek a dolgozóba. Legyen szép a napod.

Blue Ocean 2007.11.05. 06:48:59

Szép napot, és kellemes hetet!:-) Puszillak!

margit2 2007.11.05. 21:52:27

Szia Maris! Tegnap nekem sajnos orvoshoz kellett mennem, ügyelet után a sürgősségire... Ma reggel a háziorvoshoz. Szerencsére tegnap délelőtt a férjemmel együtt az ebédet még el tudtam készíteni. Mára maradékunk volt, így csak 1 kenyeret sütöttem, és egész délután pihentem. Még aludtni is tudtam 1 picit. De most már nagyon álmos vagyok. El is köszönök, nyugodalmas jóéjszakát kívánok! %smile%
süti beállítások módosítása