HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.11.11. 14:50 marisomm

Befejeztem.. kész vagyok.. minden téren, későn hazajárás, de azért itthon is helytállás.. készülődés, vendégvárás.. lépni alig bírás így telt el a napom tegnap.. vendégek este, majd félig rendrakás, amikor elmentek.. pakolás ma egész délelőtt.. most jutottam ameddig jutottam, úgysem csinálja meg helyettem senki, úgy döntöttem kész vagyok vége, elég volt.. ideültem és netezek..

Ömlik a hó, holnap lesz 14 éve akkor is így volt.. aztán nem is olvadt el csak tavasszal.. téligumi, még a helyén pihen, hát hol is a helye a pincébe.. akkora a hó mindjárt lehet lapátolni, na az sem lesz semmi, új bejárat és kimaradt a fűtőszál, lehet tolni a havat, nincs ami, elolvassza.. %smile%

Egyébként meg.. hányás, émelygés és érzékenység, na meg sírás.. én szóltam előre ez sem lesz könnyebb %smile% nem hittek nekem.. most megy az előbb említett program.. %wink%, mindig mondom mosolyogva könnyebb, kevés mosoly és sok komor pillantás.. majd elmúlik, aztán jön a megérdemelt jutalom.. június végén.. a kék helyett már kellene egy kis rózsaszín.. mert nagyon felborul itthon az egyensúly.. de legfontosabb az egészség..

Kellemes délutánt, olyan havasat, de csúszás menteset!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr856202637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.11.11. 15:05:08

Jól döntöttünk...én is netezek! %lol%

Ancsa és a Pocaklakó 2007.11.11. 19:42:15

Kicsit szurkolok a rózsaszínhez, de nagyon az egészséghez... ;)

Lazac 2007.11.12. 06:11:53

tudom miről beszélsz...az Adria iránt érzett szeretetünk is közös. %smile%
süti beállítások módosítása