HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.12.27. 06:29 marisomm

Szombattól ma reggelig..

Kellemes szombat, gyorsan eltelt, végén beszélgettünk, ettünk, ittunk és hazajöttünk.. jól sikerült, rég volt ilyen.
Itthon várt a mézes, kajáltam, leültem híradót nézni és kész már aludtam is.. 8 után ébredtem.. a mézes várt.. közbe az utcába elment egy fázis, így nálunk is részleges áramszünet volt, naná hogy nem sütöttem semmit, ha nincs áramszünet, akkor sem ment volna..

Vasárnap reggel áramszolgáltató, mert áram lett de csak 160 volt 220 helyett még volt egy kis vásárolni való, gyors elintézés, az áram is rendbe.. és mivel én fáradt és nyúzott is voltam ezért 10-kor már mentünk is szaunázni.. gondoltam pihenten minden könnyebben megy.. %smile%

2-kor haza ebéd és neki álltam sütni.. olyan békességbe voltam magammal, mindennel és klasszul kész is lettem, igaz, hogy éjjel fél kettőkor lettem kész mindennel, de hát nem esett rosszul..

24-én reggel, levittük a temetőbe a fenyőket, mindig ez az első, csak aztán jön az otthoni munka.. hal, mákos guba, krumplisali, ebéd és séta a csemetékkel, körbejártuk a temetőt, jó nagyot sétáltunk..

Induláskor megígértem, hogy hazafelé esni fog a hó, hát szállingózott is.. hazaértünk közbe járt nálunk a Jézuska, volt nagy öröm, majd vacsora és a békés csendes este.. Szép volt.. nem tudom.. kicsit most először vegyes érzelmek kerítettek a hatalmukba.. talán elmúlik.. egyszer.. talán..

Közbe már a másnapi ebéden járt az eszem, család az első ünnepen van együtt, sütöttem főztem és letudtam a kötelezőt, innentől csak szabadon választott azt csinálok, amit akarok..
Hát aludtam is ezerrel, délután majd mentünk a kisebbik lányomhoz karácsonyozni.. sétálva, jólesően, kedvünkre..
Késő este értünk haza..

Szerdán már nincs semmi, ami fontos, már mostam is, és aludtam és aludtam, és ma reggel a szokott időben pihenten ébredtem.. hú de jól esett..

Mától szabiíí!! Este vacsora vendégek, kicsike traccsparti és finom eszem, iszom.. jönnek a barátaink, most főzni fogok.. szarvast.. valami finomat kell alkotnom belőle.. majd beszámolok.. %smile%

Kellemes, szép napot!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr366202591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M 2007.12.27. 09:06:56

Ez szép volt. Várom a beszámolót a szarvasról is. :)

Blue Ocean 2007.12.27. 09:10:55

Legyen nagyon szép a napod!:-) Puszillak!

ametiszt 2007.12.27. 10:12:55

örülök,hogy szépen telt az ünnep! kellemes pihenést és további örömteli pillanatokat kívánok neked! ölellek

margit2 2007.12.27. 12:14:11

Szia Maris! Nálunk csak 4-en voltunk most a karácsonyi ünnepek alatt, és igazán nyugis volt. Mi is megjártuk a temetőt, és igazán sokat pihentünk, beszélgettünk. Mint mindig az ételt most is elsokalltam, de inkább több legyen, mint kevés... %smile% Én is kíváncsi leszek, hogy mit csinálsz a szarvas húsiból! %razz% ... Estére jó szórakozást!

Ircsike 2007.12.27. 17:58:47

Orulok, hogy kellemesen telt az unnep es vegre pihenni is tudtal.:) Tovabbi szep napokat kivanok Neked! Szeretettel olellek!:)

Ancsa és a Pocaklakó 2007.12.27. 20:10:37

Nem unatkoztál Te sem... Örülök, hogy jól érezted magad, és mindennel kész lettél. Pussz!

Manólány 2007.12.28. 06:03:32

Várom a beszámolót:)

ametiszt 2007.12.28. 10:23:44

szia marisom! szép napokat neked!
süti beállítások módosítása