HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.12.28. 14:10 marisomm

Szóval a tegnap.. és egy kevéske ma..

Szabadság édes érzete, de jó érzés.. ki is használom, amíg lehet.

Kaptunk szarvast.. szépen bezacskózva, fagyasztva, csak ép az nem volt ráírva mi is van a csomagba.. vagyis az látszott, hogy tiszta szín hús, de hogy melyik része az nem, így hát kiolvadás után derült csak ki, hogy mi is lesz a vacsora.. több variáció volt a tarsolyomba aztán maradt a vörösboros szarvaspörkölt.. vörösbor az 5 éves le is meóztam biztos ami biztos %smile%, most olyan voltam mint a férfiak.. a szarvas fiatalka volt, könnyen puhult, olvadt a szánkba, köret nem lehet, hogy snassz nokedli legyen ezért még készült hozzá egy kis füstölt sajttal ízesített, hercegnő burgonya is / nyam / jó ötlet volt.. Nem tudom miért faltunk? Az unicum vagy az éhség, de nagyon nagyot lakmároztunk.. fogyott a vörösbor.. azt is megdicsérték, én 98 évjáratú tokait ittam én is megdicsértem.. ez mind a saját / én vagyok a fő borász / na szóval jól sikerült este volt, nem is sok mindent csináltam.. reggel raktam rendet, már negyed ötkor kukorékoltam / nem vagyok normális, hiszen szabin vagyok /, de ötkor már fel is keltem a megszokás az megszokás.

Megvettük az újévi malachúst, most fő a kocsonya, leragad a szemem.. megyek is kényeztetem magamat és alszom egy kicsit, a kocsonya magától is megfő.. most már tényleg olyan nagyon kötelező nincs.. holnap egy kicsit bemegyek és jöhet az évvége..

Kellemes délutánt!

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr936202590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M 2007.12.28. 14:19:04

Ajaj! Ez is közelíti a kínzás kategóriáját, mint a múltkor a tiramisu Margitnál. Hú, de nagyon szeretem! (És nem elsősorban a képét nézegetni!) :D

Ancsa és a Pocaklakó 2007.12.28. 17:53:53

Egyet értek! Itt mindig fini kaja van! De mostmár pihenj!!!!!!!!!!!!!!!

Kati 2007.12.28. 18:19:51

Szedtem egy kis kóstolót!!! Isteni kaja!!! Szép estét Családod körében!!!

hajnalodik 2007.12.28. 20:34:46

Kellemes készülődést az újévre:)))

Ircsike 2007.12.29. 06:45:59

Nagyon jol nez ki! Milyen jo, hogy nem vagyok a kozeleben.:) Karacsonyra megcsinaltam a sajtos pogacsadat. Rengeteget! Hmmmmmmm, fantasztikus volt. Ma megint keszitek egy halommal, csak az a baj, hogy a nadragjaim ismet osszemennek.:( Legyen szep a napod! Szeretettel olellek!:)

bogyo 2007.12.29. 19:34:14

Köszi fini volt !!!! Nyam-nyam Szép álmokat !!!

margit2 2007.12.29. 21:16:15

Maris! "füstölt sajttal ízesített, hercegnő burgonya " ... Erről kicsit részletesebben nem írnál? Szupi lehetett, ahogy a képen látom! %lol%

margit2 2007.12.29. 21:18:32

Hihi, már meg is találtam odaát! %mrgreen%

Manólány 2007.12.30. 07:41:49

Margitka Te ügyi vagy, én még keresem. Szép napot.

margit2 2007.12.30. 08:27:39

Manólány! Ha rájössz Maris blogjára, akkor jobb oldalon fent kattints rá a "Marisom receptjei" linkre! Fehérrel van írva! %wink% ... Vagy írd be ezt, és már ott is vagy a receptes blogján: http://receptjeim.blogol.hu/ %smile%
süti beállítások módosítása