HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.01.06. 20:16 marisomm

Rövid hét után, rövid hétvége..

Legalábbis úgy tűnik, nagyon rövid volt ez a semmittevős hétvége..
Tegnap reggel egy gyors Metró, majd még a rossz idő előtt hazaérés, aztán jól bebugyeláltam magam a plédbe és nagyot aludtam.. csak úgy szórakozásból neki álltam krémest gyártan.. még mindig tökéletesíteni kell, de nem adom fel.. azért megmutatom.., mert finomnak finom volt..

Lusta vasárnap.. borult szeles, majd ónos eső.. elmosta a vasárnapi szaunát, hú de utáltam.. nem próbálkoztunk lemenni a hegyről.. majd reggel.. hiányzik a jó forró szauna..
Finom ebéd, na meg a krémes.. teljesen elálmosított.. megint nagyot aludtam.. szétalszom magam, de nagyon jól esik.. most talán egy kicsi net, mert nagyon csábít az ágyikóm, azt hiszem.. nem sokáig bírom és megyek szunyálni..

Szép álmokat! %smile%

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr66202583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.01.06. 21:13:08

Szia Maris! Azért ezt a krémest szívesen megkóstolnám! %razz% Jóéjszakát, pihenj kellemesen! %smile%

Ircsike 2008.01.07. 05:59:16

A tegnapi onos esoben jobb volt otthon maradni. En is megkoszontem az egieknek, hogy a nagylanyom epsegben hazaert. Viszont a kutyank jokat csuszkalt, amikor ki kellett mennie a kertbe a dolgat intezni.:) Szep, betegsegmentes napot kivanok Neked!:)

Ancsa és a Pocaklakó 2008.01.08. 19:04:46

De guszta!!!!!!!!!!

Kati 2008.01.08. 19:44:25

Ez francia krémes?Habosnak látom a tetejét!!!! Nyamiiiiiiiiiiiiiiiiii
süti beállítások módosítása