HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.01.18. 06:06 marisomm

Aranyköpések..

Ölni tudnék egy Béke Nobel-díjért!

Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.

Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn!

Jézus, ki vagy a mennyekben, én is kivagyok itt a földön!

Ha a munkavégzés olyan egészséges, miért nem a betegekkel csináltatják?

Igaz, hogy a kemény munka még nem ölt meg senkit, de hát miért kockáztasson az ember?

Andersen meghalt... Mese nincs!

Ha nem mész el mások temetésére, ők sem mennek el a tiédre.

Azok a nők, akik úgy gondolják, hogy a férfiakat a hasukon keresztül lehet megfogni, egy jó arasznyit tévednek!

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szútra pedig megmagyarázza, hogyan.

Az italt elhagyni jó dolog... sokkal rosszabb viszont, ha már nem emlékszel, hol hagytad el.

Ha jobban néznék ki, kiesnék az ablakon.

Azt mondják, a férfiak állandóan a szexre gondolnak. Ez nem igaz, sokszor jut eszükbe a sör is.

Kétféle ember létezik: az egyik mindig megmondja, mit gondol, a másiknak vannak barátai.

Ne köpködj a sivatagban! Még szükséged lehet rá.

Egyetlen atombomba tönkreteheti az egész napodat.

Az egyetlen baj a semmittevéssel, hogy sohasem tudod, mikor végeztél.

Azt hiszem felkötöm magam. Persze, csak ha minden kötél szakad!

Utálom a sört. Ott pusztítom, ahol érem.

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tűnés a járdáról!

Hölgyeim! Ha már megkedvelték a koffeinmentes kávét és teát, a cukormentes kólát, a nikotinmentes cigarettát, miért nem kedvelik az impotenseket?
Annak ellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű.

Egyszer elvesztem, és megkérdeztem egy rendőrt: "Segítene megkeresni a szüleimet?" Mire a rendőr: "Nem is tudom, annyi helyre bújhattak..."

Egy tetőablakot csináltattam a lakásomban. A felettem lakók erre dühösek lettek.

Fiatalabb koromban utáltam esküvőkre járni. Állandóan jöttek a nagynénik, nagymamák és más vénasszonyok, böködtek az ujjukkal, és hülyén vigyorogva azt mondogatták: "Na, lehet, hogy te leszel a következő!" Azóta szoktak csak le róla, mióta én is ugyanezt csinálom velük - a temetéseken...

Én kértem a jeget, de ez azért nevetséges! (a Titanic egyik utasa)

A nejem szerint túl kíváncsi vagyok. Legalábbis folyton erről írogat a naplójában.

Melyik a nemdohányzó mentőcsónak?

Már majdnem megvettem a "Pozitív gondolkodás előnyei" című könyvet, de aztán arra gondoltam, ugyan mire lenne ez jó?

Belegondoltál már, milyen lenne a világ férfiak nélkül? Nem lenne bűnözés és egy csomó boldog kövér nő szaladgálna az utakon!

A múltkor megkérdezték tőlem, mit kérek a 87-ik születésnapomra. Azt
mondtam: egy apasági pert.

Mondd neki, hogy kurva elfoglalt vagyok - vagy fordítva?

Csak a hangom miatt nem lettem énekes.

Teljesen mentes vagyok mindenféle előítélettől. Mindenkit egyformán utálok.

A rasszizmus mindenütt jelen van... A zongora fekete billentyűi is rövidebbek!

Nem aggódom az adósságom miatt. Elég nagy ahhoz, hogy tudjon magára vigyázni.

A feleségem anyja gyakran mondogatja, hogy nőies vagyok. Nem zavar, mert hozzá képest tényleg.

A tizedik sörömet iszom, mert összevesztem a feleségemmel. Hihetetlen, mibe kerül ez a nő...

Arra a fickóra emlékeztet, aki megölte a szüleit, ítélethirdetés előtt pedig kegyelemért folyamodott arra hivatkozva, hogy árva.

A nők szeretik az egyszerű dolgokat az életben, így a férfiakat is.

Sikeres férfi az, aki többet keres, mint amennyit a felesége el tud költeni.
Sikeres nő az, aki talál ilyen férfit.

Az opera az, amikor egy fickót hátba szúrnak, és az nem vérzik, hanem énekel.

A feleségemmel mindig fogjuk egymás kezét. Ha elengedem, rögtön vásárol valamit.

Csak a szülői értekezleten tudtam meg, hogy nincs is gyerekem.

Gyerekkorom óta rajongok Michael Jacksonért. Igaz, gyerekkoromban még ő is rajongott értem.
.

Kurvára megy a pénz! - mondogatta apám is, anyám is, csak más-máshangsúllyal.

Nem tudom mit kezdenék a feleségem nélkül. De akkor is olyan jó rágondolni.

Fiatalabb koromban 4 hajlékony tagom volt és 1 merev. Ma négy merev és egy hajlékony.

Amikor megszülettem, az orvos kijött a váróterembe és így szólt apámhoz:
"Mindent megtettünk, amit tudtunk, de mégis kinyomta magát."

Öregapám az Észak - Dél elleni háborúban a Nyugatért harcolt.

Az egyetlen, amit kérek egy esély, hogy megbizonyosodhassak arról: a pénz nem boldogít.

Sosem hittem a Télapóban, mert tudtam, hogy egy fehér fickó, és sötétedés után sosem merészkedik a mi utcánkba.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr966202572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Ocean 2008.01.18. 06:50:21

Nagyon jók!:-)) Puszillak, és kellemes hétvégét!:-)

Ancsa és a Pocaklakó 2008.01.18. 20:52:28

:D

Blue Ocean 2008.01.19. 06:58:14

Kellemes hétvégét! Puszillak!
süti beállítások módosítása