HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.01.21. 06:04 marisomm

Egy újabb hétvége telt el nagyon gyorsan..

Szombat egész nap esett, ennek ellenére reggel gyalogosan mentem házi tejért és tojásért, kb odavissz gyalogoltam 5 km-ert, reggeli bemelegítés gyanánt, ezt a vásárlásokkal együtt egy óra alatt tettem meg.
Takarítás, főzés, fánk tészta elkészítése és irány thai masszázsra, nagyon gyorsan eltelt a másfél óra, frissen haza, megkelt a tészta kezdődhet a sütés és nagy bekajálás, majd séta unokához és este haza, be az ágyba, se kép se hang reggelig.

Vasárnap 10kg káposzta gyalulása, só és mindennel együtt bele a savanyító edénybe / kedvet kaptam / már kuttyog..
Ebéd kész csak hús és köret kellett, előkészítés és irány szauna.. lazán, éhesen haza, rend mindenhol és egy nagy alvás..

Majd elmélkedés, hogy milyen gyorsan eltelt ez a hétvége is..

Hétfő reggel a szokásos nettel indul a hét, majd munka és munka.. %wink%

Kellemes hétkezdést és szép napot!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr246202570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogyo 2008.01.21. 09:32:35

Madárcsicsergős jó reggelt !!! Csak óvatosan a munkával !

szaffi 2008.01.21. 11:08:38

Ez igen, nagyon aktívan telt a hétvégéd. Mi 10 után keltünk fel szombaton (mostanában pénteken vásárolunk), délig azon vitatkoztunk, hogy elő kellenne venni a gyerek kocsoját a garázsból, hogy valaki elmenjen tojásért a piacra (3 sarok és nem 5 km), aztán lekéstünk róla. Tojás nélkül nem tudtam főzni, sütni, 2-ig rádumáltam a gyereket, hogy hozzon a Lidl-ből tojást, persze fele akkorát ugyanannyiért, mint a megszokott árusunknál. Legalább már tudom, hogy mekkora tojásokra írják a képviselőfénk recepteket, mert nagyon jól sikerült..)A délutánt ellustálkodtuk, így vasárnap kellett takarítani és már megint nagyon gyorsan eltelt.:(

M 2008.01.21. 18:19:29

Gyorsan megy az idő, ha van mit csinálni. :)

Ancsa és a Pocaklakó 2008.01.21. 21:22:25

Nekem is hamar telnek a napjaim. De legalább tartalmasak!

klikk 2008.01.22. 07:18:00

5km? Az igen! Sportos vagy! :-)

Lazac 2008.01.23. 12:40:56

Nemcsoda ha ilyen gyorsan eltelt a hétvége, csupa jó program:)
süti beállítások módosítása