HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.02.26. 06:07 marisomm

Eltelt a hétfő..

Gyorsan, valahogy észre se vettem és este lett, egész napom olyan energikus volt, lendületbe voltam, hiába, no megtette a vasárnapi pihenés a magáét.. ma viszont itthon kéne maradnom.. elmenni szaunázni, majd aludni nagyot és holnap menni dolgozni.. akkor biztos nagyobb lendületbe kerülnék, mint most reggel vagyok.. na eddig tartott a pihenés hatása..
Minden porcikámat érzem.. talán időváltozás jön.. vagy valami kerülget.. fogalmam sincs de, olyan energia nélküli vagyok..
Tegnap este mikor hazafelé bandukoltam, melegem volt a hegymenetbe, az idő totál kora nyári estére emlékeztetett, aggódom is a növényeimért, na meg magamért lehet, hogy neki kell esni a kertnek..
Tényleg kellene egy kertész %smile%, elképzeltem.. hogy sorolnám neki , hogy mit kell ma megcsinálni, biztos nagyon utálna, mert mindent egyszerre szeretnék.. na, hogy ne utáljon ezért nincs kertészem.. majd mondom magamnak.. mindenesetre ma sietek haza, mert világos van sokáig és lehet egy kicsit kapirgálni.. hátha munkába visszajön a tegnapi energiám, megnézem biztos tegnap ottmaradt .. megyek is és megkeresem..
Ajjaj most hallottam ma reggel hidegfront, délután melegfront.. na meg is van.. ez az oka minden bajomnak.. akkor várom a front mentes napokat..

Mindenkinek szép, kellemes napot!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr916202537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ircsike 2008.02.26. 06:30:07

Frontmentes, energikus, vidam, szep napot kivanok Neked!:)

Szomor 2008.02.26. 14:22:35

Kertész? Csak nem a Dekameronra gondoltál?:) Szép estét kívánok:)

ametiszt 2008.02.26. 17:00:53

Szomor :-) de szép! már nálunk is kinyílt! a melegfrontot én sem bírom,pedig régebben meg se kottyant sem a hideg,sem a meleg,most meg ez utóbbitól elpusztulok,gyenge vagyok és ver a víz... én is várok veled :-) puszillak

Ancsa és a Pocaklakó 2008.02.26. 20:05:11

A meleg maradhat, hideg nem kell, a kerti munkát meghagyom :D!

Lazac 2008.02.26. 20:19:21

Olyan kertész nekem is kell amilyen a Született feleségek-ben volt. %smile% %wink%

M 2008.02.26. 20:46:33

Egy kertész nekem is jól jönne! :)

margit2 2008.02.26. 21:20:03

A miénk már sajnos teljesen árnyékban van, a fenyő eltakarja... Alig-alig tud virágba borulni.... Ma én is sokat voltam a kertben, borsót is vetettem... %/smile%... Rendesen el is fáradtam, még szokni kell...

bogyo 2008.02.27. 16:03:23

Nekem is elkéne egy JÓ kertész ! :-) Vidám szép délutánt !

margit2 2008.02.27. 16:27:19

Ma már a sárgarépát, zöldséget és hagymát is veteményeztem. Holnap nem kell kint dolgozni. %smile%
süti beállítások módosítása