HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.02.28. 06:05 marisomm

Eltelt a kedd, de hogyan is.. és a szerda is..

Szóval a minden porcikámat érzem folytatása, jó kis, jaj de fázok.. szóval valami nyavalya kerülget.. olyan mintha a két öklömet betettem volna a manduláim helyére, de azért most reggel már biztatóbbnak tűnik a helyzet.. egy kis Neo Citrán és remélem a javulás útja következik.. mert ha ilyen marad az idő, akkor tényleg kell egy kertész, de nem a tegnapi jó ötleteitek közül való %smile% ..

Család megijedve, hogy kertész kell, már takarít a kertbe.. a hinta kikerült, hazafelé bandukoltam az utca elejéig hallatszott a gyerkőcök hancúrozása..

Egyébként a kertész nem is lenne rossz ötlet, na meg egy bejárónő.. belegondoltam zaklatott munkaóráim után hazaérek, és milyen kényelmes lenne minden.. na keresek egy bilit.. ez nálunk még nem érett meg, de nem is haladunk ebbe az irányba

Tegnap reggeli írásomat nem sikerült berakni.. hát most itt folytatom..

Őrületes hogy rohannak a napok úgy egybe függ minden, kellene már egy kis kikapcsolódás, na de úgy néz ki, sokáig nem lesz rá még lehetőségem, de nem baj majd csak megérik és lepottyan a jól megérdemelt munka gyümölcse..

Erről jut eszembe metszeni is kéne most, fogyó hold van és az jót tesz a növényeknek ilyenkor..
Valahogy egy kicsit nem, vagy nagyon nem tudom beosztani azt a kevés időmet, ami van.. vagy ez a kora tavasz megzavar.. nem tudom mi a bajom tán a tavasz.. énekelhetném én is..

Na jó nem elmélkedem tovább.. közben kibámultam az ablakon és olyan meseszép, ahogy az éjszaka teret enged a nappalnak.. még a fák törzse az éjszakába az ágai már a nappali világosság felé ágaskodnak.. olyan békés, nyugalmat árasztanak, mesébe illően szép.. ennek tudatában kívánok mindenkinek..

Vidám, szép napot!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr516202535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manólány 2008.02.28. 06:27:55

Nagyon szép madárcsicsergős reggelt.

gondaanyu 2008.02.28. 07:25:35

Maris biodinamikus módon kertészkedsz? Vidám, szép napot kívánok Neked.

Ancsa és a Pocaklakó 2008.02.28. 10:53:35

Olyan jó nektek, hogy van kert! *irigy* Nekem már kezd a panelélet az agyamra menni!!! jó lenne egy kert, még ha dolgozni kéne is benne!

bogyo 2008.02.28. 15:53:26

Igen nagyon jó a kert de már előre rettegek én is ,hogy hol és mit is csináljak !! További szép délutánt !

margit2 2008.02.28. 17:19:41

A mai nap nálunk is kellemesen telt, még délelőtt a nap is sütött, délután már alig...és a szél is megerősödött... Még nincs itt az igazi tavasz... de lassan kezdődik! %smile% Szép estét Mindenkinek!

marisom 2008.02.29. 05:47:00

gondaanyu igen valahogy igyekszem így csinálni, nekem bejött.
süti beállítások módosítása