HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.03.01. 06:44 marisomm

Közérzetem, az csapni való, most amikor bejelentették, hogy vége a járványnak sikerült valamit benyelnem.. nem egy-két napos, mert már kedd óta érzem, hogy baj van, éjszaka ramatyul aludtam, minden nyelésre felébredtem.. na hétvégén rendbe kell tenni magamat..

Olyan lájtos hétvége ígérkezik, nem terveztem semmi különöset, az időjárás ma nem alkalmas nagyon a kinti munkára.. utálom a szelet.. azért ha nem esik, megnézem mi újság, van a kertbe, pakolok, főzök, mosok, és valamit sütök is. Ma olyan igazi háziasszony módra fogok élni.. gondos családanya leszek.. na meg hoztam haza olvasni valót is, amit illik hétfőre megtanulni.. most valahogy rossz a kedvem, mint az időjárás.. olyan igazi nyavalygós vagyok.. kicsit összetörtem.. pedig nagy öröm ért tegnap.. %smile% mondta is az unokám nagymama, gratulálok.. és benyalták a csokimat, amit kaptam.. aranyos volt ahogy bújt hozzám Ő már olyan okos, ahogy beszélgettünk mi felnőttek, leszűrte a lényeget.. most már csak drukkolok, hogy a részeredmény után a végeredmény is ilyen legyen.. na az lesz akkor a nagy kiruccanás..

Ma olyat fogok sütni, amit drága nagyikámtól tanultam annak idején.. kíváncsi vagyok, hogy milyen is lesz.. ha rágondolok, akkor összefut a nyál a számba.. a net jutatta az eszembe, itt láttam minden változatát, de ahogy Ő készítette úgy senki, nem sütötte.. azért kíváncsi vagyok ennyi év után , hogy fog nekem sikerülni, régen sokat készítettem, de valahogy felejtődött.. na majd ma.. mire idáig értem az írásba a lelkivilágom olyan szépen egyenesbe kezd kerülni, na erre is jó a blogolás..
Mindezek tudatában ..

Legyetek, jók, szépek és okosak, de főleg jókedvűek a hétvégén!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr336202533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ametiszt 2008.03.01. 19:11:29

Nálam is hasonló a helyzet. Még tart a múlt heti nyavalyám,hol jobban vagyok,hol meg nem,de igyekszem összeszedni magam. Sok-sok apró háztartani való,és csokis muffin rendel :-) puszillak

Kati 2008.03.01. 19:26:57

Kellemes gyógyulós hétvégét kívánok!!!

Ancsa és a Pocaklakó 2008.03.01. 19:54:16

Drága nagyi! Azért pihenj is légyszíves!

Manólány 2008.03.03. 06:15:17

Majd ez is elmúlik. Kisüt a nap a vihar után és Te is pillanatok alatt meggyógyulsz.
süti beállítások módosítása