HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.03.29. 06:36 marisomm

Olyan barátlátogatós napunk volt tegnap este, sok szép emlék, sok vidám óra fűződik ehhez a barátsághoz.. aztán kezdtünk elmaradozni, bevallom miattunk %redface%

Nehezen viseltük a férj öntörvényeit, pedig egy nagyon aranyos, humoros olyan szeretni való.. én úgy mondanám, ahogy öregedett úgy ment el az esze.. úgy lett egyre én típus, nem csak velünk.. mindenkivel.. családjának minden tagjával is.

Mi nők dolgoztunk éveken keresztül együtt és így lett igaz nagy barátság belőle, kb 2 éve beteg lett a barátnőm és kezdtem gyakrabban látogatni, szenvedett gerincsérv, csípőízület miatt, sokszor szinte fetrengett a fájdalomtól, járták az orvosokat, rengeteg gyógyszer, majd műtét, csak ketten mindig őszinte mély beszélgetést folytattunk, látszott nagyon jól esik neki.. csípőízület rendbe, most már a gerinc fáj.

Tegnap megkérdeztem, hogy gyógyszer helyett valami kenőcs is talán könnyítene.. na leszakadt az ég.. hogy gondolom én mondta nagy okos férj.. itt már nem segít semmi, itt csak gyógyszer, injekció stb, hát ők nem használnak ilyen hülyeséget és mondta ellilult szájjal a magáét, én csak néztem ki a fejemből nagy okosan és ránéztem barátnőmre.. lehajtott fejjel hallgatta párja önös előadását a krémekről.. nagyon sajnáltam.. nincs lánya csak menyei, vannak, nincs akivel egy kicsit mást is tehetne a férj háta mögött, én tudom , hogy sérvnél nincs ami tuti tipp, de egy pillanatnyi könnyítés egy krémet kenő kéz simítása sokszor többet segíteni mint egy szem gyógyszer.. nagyon szomorú szívvel gondolok rá.. csak azt ismételgette, a csípője már nem fáj.. de ott belül a lelke az nagyon..

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr896202513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jb 2008.03.29. 06:43:26

rossz, ha valakiből zsarnok lesz...

ametiszt 2008.03.29. 14:57:29

még krém sem kell...csak szeretettel simító kéz... szép hétvégét marisom! puszillak

margit2 2008.03.29. 15:54:47

Ez azért nagyon szomorú... Sajnálom a barátnődet. Jó lenne, ha mégis javulást érnének el nála! %wink%
süti beállítások módosítása