HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.03.31. 06:16 marisomm

Kertész legyen ki boldogságra, vágyik.. egyszer olvastam ezt a könyvet.. háát biztos igaz, én így mondanám, hogy izomlázra vágyik..
Élveztem a szép időt és elrohant a hétvége, tegnap nálunk volt nagy köd reggel és szélcsendes csodás napsütés egész nap..
Csemetéktől visszhangzott a környék, mind itt voltak délelőtt.. tudtára is adták mindenkinek, jókedv, nevetés és nagy játék, Ők ezt produkálták, én meg haladtam a munkámmal, megállás nélkül robotoltam, természetesen mindenki így tett a családból.. este senkit sem kellet altatni.. nem is vágytam még nethez sem..

Szóval közhírré tetetik, szombaton este az én órám is beindult.. lehet, hogy én is tudok valamit %smile%

Most megyek, és változatossá teszem a napom, késő estig, de ma már világosba jövök, a fenébe viszont jó sötétbe ébredtem.. mától új feladat, nézem az órát, hogy mennyit spórolok az átállással.. van egy gyanúm semmit.. de mérem precízen.. és ha nincs megtakarítás, akkor én jövőre nem állok át.. és nem kell gáz sem, mert emelik az árát, gyűjteni fogom a nap melegét..

Élvezzétek a szép napot ma is!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr876202511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2008.03.31. 06:20:06

nekem is izomlázam van, de az evezéstől.:) szép napot neked is mára...

jb 2008.03.31. 06:42:32

nem is tudom h mi a jobb, világosban v sötétben ébredni??

Ircsike 2008.03.31. 06:50:04

Jo mozgalmas hetveged volt...es annyira szep, amikor egyutt a csalad es megy a moka-kacagas....:) Kivanom, hogy legyen vidam, boldog a napod, heted! Szeretettel olellek!:)

Kati 2008.03.31. 08:30:24

Klassz napod legyen!!!
süti beállítások módosítása