HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.04.01. 06:17 marisomm

Honnan tudhatod, hogy Magyarországon dolgozol...

Mámorban úszol, ha 2.7 %-os fizetésemelést kapsz.

A főnököd nem tudná ellátni a Te munkád.

A felső vezetők fizetése magasabb, mint az összes harmadik világbeli ország éves költségvetésének összege.

Nyáron is sötét van, mikor munkába ill. munkából mész.

Pontosan tudod, hány napot kell még dolgoznod a nyugdíjig.

Látsz egy jólöltözött, okos embert és tudod, hogy csak látogató.

Az új dolgozó vadi új számítógépet kap, ami mindent megcsinál helyette, míg Te nyugodtan elmehetsz ebédelni, amíg a tiéden elindul a rendszer.

Már késésben vagy a feladattal, amit még csak most kaptál meg.

Nincs pénz az osztályodon szükséges két ember felvételére, de négy teljes-munkaidős tanácsadót felvesznek a vezérigazgató mellé.

Onnan ismered a gyerekeidet, hogy az asztalodon van a fényképük.

Miközben olvastad ezt a listát, végig bólogattál.

És ebből rám mi is igaz?

Majdnem sötétbe indultam és közel volt a sötét, amikor haza értem..

Apropó nyugdíj.. fél év van köztem és volt kolleganőm között, Ő közalkalmazott és már tudja, hogy csak két és félévet kell dolgoznia a nyugdíjhoz, már számolt a felmondási idő elengedésével.. én RT-nél dolgozóm, 44 hónappal kell, hogy számoljak.. nekem nincs elengedem a felmondási időt.. rájöttem nem jó helyen dolgozunk..

Ennek tudatában, szép napot! / ez is sokszor munkahely függő /

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr296202510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ametiszt 2008.04.01. 16:12:36

háááát...én közalkalmazott vagyok,mennék már a fenébe,mert néha nagyn fáradt vagyok,de! rosszkor születtem :-)

Kati 2008.04.02. 07:47:28

Csuda szép napot, és jó időt hozzá!!!

margit2 2008.04.02. 08:51:58

Szia Maris! Legyen szép a napod az RT-nél, és otthon is! %wink%

M 2008.04.02. 21:32:08

Én is közalkalmazott vagyok, s nem tudom, mikor megyek majd nyudíjba (állandóan módosul az az időpont), s azt még kevésbé, hogy lesz a addig még iskolánk, és ha nem, akkor mi lesz... Ahhh... de mindig volt valahogy.... :)

bogyo1971 2008.04.04. 16:15:48

Vidám szép hétvégét ! Elnézést hogy ritkán jövök de alig vagyok itthon ..

Blue Ocean 2008.04.05. 12:55:03

Kellemes hétvégét! Ölellek!
süti beállítások módosítása