HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.04.06. 08:00 marisomm

Eltelt a hét, keveset voltam a blogomba, nem jutott mindenre idő..

Ezer feladat, kevés szabad idő, ami szabadidő azt meg nagyon tudni kell beosztani..

Jártam oviba is a héten ez volt a legjobb feladat, amit végeznem kellett, kertet is megtámadtam rendesen..
Ezért jó az óra állítás, mert este tovább van világos, mivel későn hazajáró ember vagyok, így még a kertbe is kijutok.. viszont nekem ugyanannyi áram fogyott, mint előtte..

A receptesembe eljutottam, csak késő este, megörülvén a látogatottságomnak, amit nagyon köszönök, bízom benne, ami nekünk ízlik, másnak is megnyeri a tetszését..

Voltam tegnap Metróba, erről mindig rájövök, megint eltelt egy hónap.. aztán köszönteni is voltunk.. tegnap este, megint nagyon későn jöttünk haza..

Szóval egy átlagos, nyüzsgős hét volt, ami nagyon gyorsan elszaladt, habár értek olyan hatások is, amit inkább kihagytam volna, na de ez munkahely volt.. ma meg vasárnap van..

Már begyúrtam egy fini pogit, igaz ezt még nem sütöttem soha, de a recept az bíztató.. gondoltam meglepem vele a családot.. félig kész a vadas, na és persze a szép idő reményében kerttel is nagy terveim vannak..

Kellemes vasárnapot!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr866202509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M 2008.04.06. 10:12:23

Neked is szép vasárnapot! :)

Kati 2008.04.06. 14:15:26

Csudaszép vasárnapot!!!!
süti beállítások módosítása