HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.07.01. 22:40 marisomm

Már nagyon régen jelentkeztem.. reggel indulok 6 után és este érkezem hat után, gyors kaja aztán irány a fürdetés, mert ha már nem babázom napközben, így legalább este enyém ez a kedves síró, tátogó emberke, kedvemre kényeztetem, már amennyit lehet, mert ugyancsak erélyesen követeli a vacsorát, szereti a pocakját.
Meg is látszik a súlyán, szépen gyarapszik, 3, 85-nél tartunk, ma három hetes.
Aztán következik a kert.. ami belefér.. még szerencse, hogy sokáig világos van, így sok belefér, csak aztán a feldolgozás, uborka, paprika, meggy, málna, cukkini, kezd a barack.. na meg a gaz.. néha már villogok, mint a telom, jelzem, hogy merülök, na majd talán lesz kellemes pihenés, most nagyon összejött, kicsit még ki kell tartani, aztán majd meglátjuk, remélem, jót pihenünk.

Mehetnék piacozni is.. valódi bió és friss minden.. rengeteg van.. amerre megyünk, visszük magunkkal ajándékba, vagy aki jön az kap csomagot %smile%
Múlthéten cukkínit ettünk minden nap, különböző formába, szeretjük, és nem hizlal, héten folyt köv.. már a leveshez is kígyóubit eszünk, kétnaponta szedem, vasárnap szedtem, ma ennyit hoztam be.. élvezem, nagyon szép ahogy lógnak sorba.

Szóval nem unatkozom.

Kellemes szép napokat Mindenkinek!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr126202475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati 2008.07.02. 08:09:55

Örülök hogy jöttél, és hogy minden rendben az unokával. Tényleg szépen gyarapodik. TArtalmas szép napot kívánok!:-)

margit2 2008.07.02. 15:20:46

Igen, én is többet vagyok a kertben.... szinte sosem lehetne abbahagyni a munkát... De azért persze már tartok néha lazább napkat is, ebben a melegben nekem nem nagyon megy már odankint a munka...és el is fáradok... Azért a legfontosabb dolgokat megcsinálom, és szedem, amit lehet, meg amennyi kell! %wink% Neked is további jó munkát, és esti babázást is!

Kati 2008.07.03. 08:37:02

Klassz napot mára is!

Ancsa 2008.07.03. 15:24:50

:D Kitartást! Tudom milyen egy nagyi élete, pedig anyunak csak egy van...neked meg több :D szép az ubi, a cukkiniből meg kérnék...én rakottan imádom, de rántva is jó :D

Kati 2008.07.04. 17:34:36

Szép estét!!

Böbsi 2008.07.05. 17:52:25

Szépek az ubik, és eltudom képzelni a többit is!!! Biztos nemsokára jön az édes pihenés!! Kitartás!!

klikk 2008.07.05. 23:31:12

Mekkora uborkák! :-)
süti beállítások módosítása