HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.08.17. 21:30 marisomm

Sziasztok!

Megvagyok nem vesztem el..

Tanulással haladok, de ez a kerék nem kerek néha döcög, de annál szebb minden akadály, amit meg tudok oldani, az itthoni munkám rovására megy a tanulásom, itthon nem sok mindenre van hétköznap erőm, na meg kedven se, helyette hétvége a király csak most nem, úgy ahogy szeretem.. lazítással.. most hétvégén pótolom a kiesett hétköznapokat..

Barátainkkal is már rég jöttünk össze egy kis eszem iszom, kibeszéljük magunkat.. na kitaláltam, hogy ez a szombat az a szombat, amikor hozzuk már össze, aztán adjuk meg neki a módját.. hát megadtuk.. sütöttem főztem.. azt jól elvoltunk, olyan igen csak jól esett este volt..

Kaptam kreatív blogger és alkotó blogoló megtisztelő címet nagyon köszönöm mindegyikőtöknek,megtisztelő.. és kedves..

Most nekem is tovább kellene adnom.. úgy gondoltam nem neveket hanem, csak egy szót írok KEDVENCEIM itt oldalt.. igen TI mind A-tól T-ig igen mindannyian kreatív és alkotó blogolók vagytok az én szememben és szívemben...

Majdnem minden nap körbe olvasok, tudom, hogy kinél mi történik, kinek milyen öröme és milyen bánata van vagy éppen kit bántottak meg, vagy ép ki van most szabadságon.. azért mert nem jelentkezem, azért figyelek ám.. %smile%

Kellemes napjaitok legyenek.. legyetek kreatívok és alkotók, aki szabin van az nagyon pihenjen és menjen nagyot unokázni, akinek nem sokára kezdődik a megérdemelt utazás az csomagoljon, de nehogy itthon hagyjon valamit, aki dolgozik annak meg kedvére teljenek a napjai.. aki babázik annál kevés sírás, legyen és nyugodt éjszakák, és akit kihagytam attól meg bocsika.. de annak is kellemes napokat..

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr116202470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati 2008.08.17. 23:07:24

Neked is kellemes napjaid legyenek!!! Nagy gratula mindkét címhez,jogosan megérdemelten a tiéd!!!

szaffi 2008.08.17. 23:10:26

Ez nagyon aranyos volt tőled, köszönjük szépen. Megérdemelted.:)

gondaanyu 2008.08.18. 06:17:32

Puszi Maris. Vidám hetet kívánok !

Dédike 2008.08.18. 18:33:43

Jó, hogy megjöttél

Manólány 2008.08.19. 07:33:09

Puszike legyen nagyon szép a heted.

Kati 2008.08.19. 08:05:46

Vidám szép napot!!!

M 2008.08.19. 21:38:25

Neked is minden jót és szépet, sok erőt. :)

Kati 2008.08.23. 08:24:31

Vidám , szép napod, kellemes hétvégéd legyen!!

margit2 2008.08.25. 20:01:39

Szia Maris! Bevallom, hogy én mostanában nem tudok mindennap mindenkihez eljutni, de azért ha tudok olvasok... Most készülünk pénteken hajnalban nyaralni menni, így még jobban elfoglalt vagyok... De majd ősszel, vagy inkább télen remélhetőleg több időm lesz a gép mellé ülni! Kellemes napokat kívánok! %smile%
süti beállítások módosítása