HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.09.27. 20:59 marisomm

Két év.. gyorsan eltelt.. voltam gondos és még gondosabb, meg kicsit nem ráérős.. aztán meg csak bekukkantós, gyors körbe olvasós.. csak egy nem jutott sosem eszembe, hogy bezárjak, töröljek.
Nem kerültem közeli kapcsolatba senkivel, de vannak számomra nagyon kedves és visszatérő őszinte barátnak gondolt emberek. Tudom, hogy így van, mert ahogy megszólítanak, ahogy beköszönnek az őszinte érdeklődés, egy kukk és tudom, hogy figyelnek, egy kedves szó, egy kívánság mind azt jelenti, jegyeznek, vagyok és számítok, és Ők számítanak nekem.
Igen ez nem attól barátság, hogy mást szapulunk, vagy ép cikizünk oldalakon keresztül, ez attól barátság, hogy érzünk egymásba valami közöst, ez attól barátság, hogy nem sértődünk meg egymásra, csak egy rövid szó, vagy kívánság miatt, vagy a be nem írt gondolatért, Tiszteletbe tartjuk egymás gondolatait, szavait, érzéseit, ez nagyon jó, és ez a mostani nehéz hónapjaimba, sokszor adott erőt, hogy jelentkezzek, mert vártatok tőlem valami pici kis jelzést.
Ezért is szívesen blogolok, olvasok körbe, vagy írom be néha rövid, vagy hosszúra sikerült gondolataimat, várjátok és én is várom, hogy mi van veletek.
Két év hosszú idő, ért öröm és bánat, voltunk jókedvűek és bánatosak, volt akivel beszéltem telefonon, volt akivel email-en keresztül beszéltünk, volt akivel csak kommenteltünk egymásnak.. így volt jó, és bízom benne így marad, esetleg ha keresztezik utjaink egymást találkozunk is.
Jó blogolni, jó megosztani veletek gondolataimat, jó olvasni soraitokat, szóval jó így együtt lenni, köszönöm, hogy jöttök, és köszönöm, hogy mehetek..hozzátok.

Szóval jövőre újból veletek ugyanitt, ugyanígy, vagy még szorosabb őszinte blogbarát kapcsolatba.

Kedves blogom, blog-szülinapod alkalmából kívánom, hogy továbbra is őrizd meg gondolataimat és kedves barátaim gondolatait is!

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr386202465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M 2008.09.27. 21:15:58

Nagyon boldog blogszülinapot és még sok szép blogols évet kívánok szeretettel. :)

margit2 2008.09.27. 22:15:00

Olyan szépen írtál! Jó volt olvasni! ... Én jövök, ha tudok. Talán télen több időm lesz kicsit! %smile%

Kati 2008.09.27. 22:16:45

Nagyon boldog blog szülinapot kívánok én is! És még sokáig legyél velünk,nekünk, hogy jönni tudjunk hozzád!

dédike 2008.09.28. 09:30:36

Érezd jól magad továbbra is hosszú éveken keresztűl.

ametiszt 2008.09.28. 10:01:27

örülök,hogy megismerhettelek itt a blogon....kívánok még sok blogszülinapot! nem baj,ha csak ritkábban is írsz,mégis tudunk rólad,én mindig örömmel jövök hozzád igazad van margitka,talán télen több idő marad ilyesmire...

szaffi 2008.09.29. 09:50:49

Boldog blogszülinapot kívánok!:) Ha most nem olvasom el az írásodat, soha nem jutott volna eszembe megnézni, hogy én mikor kezdtem. A héten leszek 1 éves.:) Kár lett volna csak úgy elsikkadni felette. Köszi, hogy emlékeztettél rá.:)

Krisszta 2008.09.29. 23:00:10

.........és én is neked köszönhetem, hogy blogolok! :D Puszi

bogyo 2008.09.29. 23:16:17

Boldog szülinapot kívánok ! Én is nagyon örülök ,hogy ha csak a blogon keresztül is de megismerhettelek !!! Puszi

gondaanyu 2008.09.30. 19:31:54

Szívből gratulálok Neked !

Annamaria Mikola 2008.10.01. 00:44:18

Nem tudom szavakkal elmondani, mennyire halas vagyok, hogy ratalaltam aa oldaladra. Californiabol irok, es elmondanam, hogy a kedvenc recepttaram lett ez a blog.... Mar tobb magyar baratomnak ajanlottam ezt az oldalt, mindenki szereti. Gratulalok, sok sikerty es meg tobb jo receptet kivanoki, Erot, egeszseget, sok sikert, anyagi aldast !!! Tobb receptet megcsinaltam mar, es mind pontosan ugy jon ki, ahogyan le van irva, ami egy kesz csoda. Ezen a hetvegen volt a barataim fianak az eskuvoje es megsutottem a Kremsajtos pogacsat, oriasi sikere volt, azota is egyfolytaban sutom, mindenki keri. Koszonom, hogy a tavolbol is elvezahetjuk a jo magyar izeket,es hala az Urnak, hogy vannnak meg akik nem engedik elveszni a regi tradicionalis recepteket. Elnezest kerek a hosszu levelert, de olyan orom volt, hogy ilyen is van......... Mas, elfelejtettem kerdezni, hogy nem tudnal-e segiteni, keresek egy receptet, amit Edesanyam sutott gyermekkoromban, de sanos nincs meg a recept. Olyan formakban sutotte, mandulakremmel volt toltve, es ket-harom nap utan olyan puha volt, mint a vaj, csodalatos izzel. Sajnos senki nem ismeri, de Nalad biztosan van ilyen recept, a nevet nem tudom, az a baj. Aprosutemeny, vagy teasutemeny, nem tudom. Meg egyszer koszonom a sok finomsagot, a barataim neveben is. Minden jot, Boldog Szuletesnapot, Annamaria Mikola

Kati 2008.10.01. 08:05:49

Vidám napod legyen!

bogyo 2008.10.01. 16:32:32

Vidám délutánt és szép estét !!

Böbsi 2008.10.02. 08:45:15

Marisom! Jó volt olvasni soraid! Boldog blog szülinapot!!

margit2 2008.10.04. 09:00:30

Szia Maris! Ritkán látlak, de örülök mindig, ha jelentkezel! Legyen szép hétvégétek! %smile%

Kati 2008.10.04. 22:35:16

Kellemes hétvégéd legyen!

Manólány 2008.10.13. 06:59:04

Kicsit megkésve, de annál nagyobb szeretettel kívánok sok boldog perceket hosszú évekik a blogodba, s persze az életedbe is.
süti beállítások módosítása