HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.11.05. 21:24 marisomm

Vajon nagyon fanatikus vagyok?

Kaptam egy nagyon érdekes linket.. beleolvasgattam.. hát elrettentő dolgokat olvastam a cukorról.. aztán meg a salátáról..
A cukor becslések szerint több kárt okozott az emberiségnek, mint a dohány.. elképesztő..
Legújabb megfigyelés szerint a zsiradékok mellett nagy szerepet játszik a koszorúér betegségek, szívtrombózis és az érelmeszesedés kiváltásában.. nagyon édesszájú lévén ugyancsak megdöbbentem, azt is olvastam, hogy a sok évvel ezelőtt élt emberek csontjait, ha vizsgálják, masszív erős csontok , míg a mai korba már fiataloknál is előfordul csontritkulás.. döbbenet, elgondolkoztató, hogy mi is az ami ezt kiváltja, azon gondolkoztam, hogy mivel ízesítettek elődeink, végig gondoltam, hogy ők , hogy táplálkoztak és mi hogyan étkezünk.. milyen más a kertbe nevelt paprika, paradicsom, mint a piaci, na meg a fertőzött saláta.. nekem egyszer azt mondta egy nagyon okos ember, hogy aki a földből él és permetezi a növényeket az nem meri megtenni az idő előtti árúba bocsátást, mert hogy akkor tönkre megy nem tudja többet eladni az árúját / persze csak ha lebukik /, nem lesz megélhetése.
Na ez mégis megtette, gombaölővel fertőzött saláta, nesze nekünk már vegák se lehetünk, mert itt az ízesített saláta, garantált, valami károsodik bennünk csak együnk belőle. Gondoltam ilyet úgy sem lehet kivédeni, hát nézzük, milyen cukor nélkül az élet.. reggeli kávé szirup helyett keserűn, vagy a kedvenc teám csak citrommal
Szóval most közel két hét után mondhatom a kávé még kicsit necces, de a tea kimondottan nagyon finom, most aztán lehet hogy tényleg tettem az egészségemért, én legalábbis, míg mások nyereség miatti vágyukban, majd eltesznek lábalól.. valami mással.. ha akarom, ha nem.
A képen levő saláta saját termés és garantáltan fogyasztható..

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr86202460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dédike 2008.11.06. 08:50:21

Ezért kínlódok még mindíg a kertemmel, mert akkor tudom mit eszem, pedig már nagyon nehezemre esik, de nehéz lemondani mindenről.

gondaanyu 2008.11.06. 13:39:51

Hát igen. A primőr zöldségek mind veszélyesek. De sajnos kikerülni nagyon nehéz a "civilizáció" vívmányait.

margit2 2008.11.06. 18:57:36

Igen, én is a sajátkertre szavazok... %wink% Teát pedig én is szeretem cukor nélkül, de a kávéba bizony teszek 1 mokkacukrot...

Gyöngyi 2008.11.07. 12:25:23

Én mindig kicsit ódzkodva fogadom a "nagyon rém" híreket... Ma holnap már semmit se ehetünk. A cukor se jó? Remélem, a csoki egészséges, mert ha nem, már élni se érdemes.. Szerintem a mi szervezetünk már kezd aklimatizálódni, hisz itt a sok E betű, egy kis festék itt, egy kis méreg ott, kis génmanipuláció a búzának.. És nem lehet elég korán elkezdeni, "legjobb" már a csecsemőkorban elkezdeni... Ha meg mégse szokjuk meg, az is jó, ne éljünk soká, csak míg munkaképes az ember, utána már úgyis csak teher a sok nyugdíjas szegény államnak.

M 2008.11.07. 18:17:28

Szép a salátád. :) Amit lehet, tegyük meg, de az sem jó, ha olyan ártalmak lebegnek a szemünk előtt, amit nem tudunk kivédeni. Egyszer majdcsak rádöbbennek az emberek, hogy nem lehet csak úgy belepiszkálni a természet rendjébe.

Aranyhal 2008.11.07. 20:55:48

Nagyon szép a salátád...én a piacról vásárolok, néha azonban megveszem az multiktól is a zöldséget, mert ott egyszerűbb...tudom, nem tudom mit eszek így meg. %sad%

Ildikó61 2008.11.07. 23:11:34

Egy állatorvos azt mondta egyszer, hogy az ősember belehalna egy fogmosásba a fogkrém miatt. Szerintem mi meg fuldokolnánk ha azt a tiszta levegőt szívnánk, mint az ősember.

ansa 2008.11.08. 20:59:23

Nehéz... Mit ehetünk, mit nem... Gondolom nálatok az unokáknál is nagy kérdés ez!

Manólány 2008.11.09. 06:28:59

Nagyon szép a salátád. Most vettem spenótot az unokámnak. Ne tud meg mennyit keresgéltem míre ráakadtam egy kertbarátra akinek nem permetezett spenótja van. Sajnos én már kétszer ültettem, nem kell ki még a mag sem.

margit2 2008.11.09. 08:39:45

Ez nagyon egészséges színű!... Én is csak a saját termelésű salátát csinálom meg a családomnak! %smile%

Kati 2008.11.09. 15:12:13

Bizony óvatosnak kell lennünk, de nem látunk bele. Sajnos nem midegyik termelő tartja be a várakozási időt, viszi az áruját a piacra. Szép vasárnapot!

Ircsike 2008.11.11. 07:38:04

Minden bizalmamat a Te salatadba fektetem. En is felek idonkent attol, amit a boltban megveszek....

amerika24 2008.11.28. 12:57:26

Én már évek óta cukor nélkül iszom a kávét , teát.Úgy megszoktam , hogy meg se tudom inni pl.a kávét édesen.Kell az a finom , aromás kávé iz!!! Zöldséget ritkán veszek, magam termelem , s igy biztos vagyok benne, hogy ez bio!!!:) Nagyon ritkán használok permetet....
süti beállítások módosítása