HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.12.28. 06:31 marisomm

Jobban szeretek várakozni, jobban szeretem, amikor még advent van.. mert olyan jó várakozni, aztán eljön az ünnep, készülünk a gyertyagyújtásra, sietünk, kapkodunk, hogy minden időre kész legyen, hogy meg tudjunk állni legalább egy pillanatra, de már a következő feladat jár a fejünkbe.. holnap családi ebéd, időbe minden kész legyen és természetesen finom is.
Miért ez a kapkodás, miért ez a rohanás, hiszen egész évbe bármikor megtehetnénk. Miért is ez a nagy felhajtás, hiszen az egész nem erről kellene, hogy szóljon. Teljesen ellenkező most a folyamat, mint az egész ünnep jelentése, nagy felhajtások, sok pénzköltés és nagy utálat az ünnep iránt.. mást sem hallani csak már vége lenne.. jaj de jó, hogy elmúlt.. miért is..
Beszélgettem egy kedves barátommal és emlékeztünk a saját készítésű ajándékokról, a kötött, hímzett egyedi szeretettel gyártott meglepikről. Akkor még nem utálta senki sem az ünnepet, akkor még nem mondták, hogy de jó is hogy vége, akkor még tudtunk meghatottan állni a fa alatt, akkor még nem arról szólt, hogy kié a több, a nagyobb, a drágább.. de jó is lenne, ha visszajönne ez a szép idő.. az igaz karácsonyi hangulatok ideje.. és akkor nem lenne ennyi ünnep ellen tiltakozó, ember, nem lennének tömegek az áruházakba, nem lennének cserék, tülekedések.. csak meghitt szép pillanatok..
Akkor azt mondják tiltották a vallást, de mindig elmentünk betlehemet nézni, sorba kellett állni, hogy a jászolhoz érjünk, most bezárják a templomokat, mert csak misére nyitnak ki, mert kárt okoznak az emberek, most mise alatt mobiltelefonnal nyugodtan fényképeznek, mert ezzel tud hencegni voltam misén, most divat járni, régen vallása a lelki igények miatt mentek oda, most a nagy felhajtás miatt, mert volt a barát a barátnő.. sajna ezzé váltunk, ez nagyon szomorú..
Jó lenne, ha visszajönnének az igazi szép meghitt pillanatok, ha nem a divat és a felhajtás diktálna, hanem az igaz egymás iránt érzett szeretet.. és hiába az otthoni meleg szeretet, ha az ajtón kívül már más dúl..
Én ezt kívánom így karácsony után, én erre törekszem.. mert ez régen nagyon szép volt..

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr436202448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.12.28. 13:08:24

Én sem szeretem a felhajtást, de ételt, süti féléket bizony mindig sokat csinálok... De ez azért van, mert csinálunk ilyenkor 1-2 nap lazítósat! Ez olyan jó! Együtt kártyázunk, beszélgetünk, még a Tv-t is együtt néztük nevettük végig a vidám filmeket. %smile%

Blue Ocean 2008.12.29. 16:53:50

Szeretettel kivánok nagyon boldog új esztendőt!:-) Ölellek!
süti beállítások módosítása